چندین سال است که عمل بینی به یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در بین عموم مردم تبدیل شده است. از آنجایی که عمل بینی نوعی عمل تهاجمی محسوب می‌شود یک سری عوارض جانبی و خطرات احتمالی را با خود به همراه دارد. همین موضوع سبب شده تا با پیشرفت علم شاهد تغییرات روزافزونی در تکنیک‌های جراحی بینی در جهان شویم. ایران یکی از کشورهای پیشگام در حوزه عمل بینی محسوب می‌شود.

جدیدترین عمل تکنیک بینی توسط دکتر شیرنگی

بنابراین کاندیدهای انجام رینوپلاستی می‌توانند با انتخاب کلینیک معتبر و پزشک متخصص در این زمینه از جدیدترین روش عمل بینی در جهان بهره برده و با کمترین اذیت و بدون تجربه دوره نقاهت طولانی به فرم ایده‌آل و دلخواه بینی برسند.

دکتر سعید شیرنگی با مهارت و تخصصی که در زمینه انجام عمل زیبایی بینی دارد و همچنین با به کارگیری جدیدترین عمل تکنیک بینی موفق شده به یکی از بهترین‌های تهران و ایران در زمینه انجام رینوپلاستی تبدیل شود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مطب دکتر شیرنگی تماس گرفته و برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید. ما نیز در این مقاله سعی داریم تا شما را با هر آنچه که در این خصوص نیاز است، آشنا کنیم.

جدیدترین عمل تکنیک بینی توسط دکتر شیرنگی

بهترین روش عمل بینی

عمل زیبایی بینی باید با نهایت دقت و ظرافت کامل توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شود. چرا که بینی یکی از عضوهای حساس بدن و البته صورت است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری افراد دارد. در نتیجه اگر از تکنیک و روش مناسبی برای عمل استفاده نشود، نمی‌توان انتظار موفقیت در جراحی و بروز نتایج مثبت ایده‌آل را داشت. بهترین روش عمل بینی، روشی است که در آن از تجهیزات و تکنولوژی به روز دنیا استفاده شده باشد. البته در این میان نباید هرگز مهارت و تخصص پزشک و رعایت اصولی نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل را توسط بیمار نادیده گرفت. دکتر شیرنگی با فراهم کردن مکانی کاملا استاندارد و با استفاده از بهترین دستگاه‌های مدرن و پیشرفته دنیا نهایت سعی خود را می‌کند تا کاندیدهای انواع جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی را به نتیجه‌ای رضایت‌بخش و ایده‌آل برساند.

جدیدترین عمل تکنیک بینی توسط دکتر شیرنگی

جدیدترین متد جراحی بینی در ایران

استفاده از جدیدترین متد جراحی بینی کمک می‌کند تا پزشک متخصص بتواند بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف، عمل جراحی را انجام داده و مراجعه‌کننده به نتیجه ایده‌آل خود از فرم بینی با کمترین عارضه جانبی دست یابد. جدیدترین روش جراحی زیبایی بینی که آن را با نام رینوپلاستی مدرن نیز می‌شناسند، دسترسی به ساختار داخلی یا بافت‌های بینی و انجام کلیه پروسه عمل را با دید مستقیم فراهم می‌کند. بنابراین احتیاجی به  انجام کارهایی نظیر برش مخاط درونی و جداسازی پوست از اسکلت بینی نیاز نخواهد بود. از دیگر مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· به حداقل رساندن عوارض جانبی و خطرات احتمالی حین جراحی

· جلوگیری از بروز اشتباهات احتمالی حین عمل رینوپلاستی

· عدم آسیب رسیدن به مخاط بینی

· فراهم کردن فرصت بیشتر برای پزشک متخصص برای تکنیکی جراح بینی

به کار گیری تکنولوژی پیشرفته و مدرن در انجام عمل‌های زیبایی باعث می‌شود تا آسیب در حین عمل به حداقل برسد. عمل زیبایی بینی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کاندیدهای انجام رینوپلاستی می‌توانند با مراجعه به مطب دکتر شیرنگی از جدیدترین روش‌ها در این مسیر بهره برده و با حداقل آسیبی که بینی و صورت وارد می‌شود دوره نقاهت کوتاه مدتی را تجربه کنند. چرا که در این روش برداشت و اصلاح غضروف‌ها و استخوان‌ها با ظرافت و دقت بسیار بالاتری انجام می‌گردد. علاوه بر آن از روش‌های ظریف‌تری برای بخیه در نقاط مختلف بینی استفاده می‌کنند. تمامی این پارامترها کمک می‌کنند تا ظاهری مطلوب و فوق‌العاده زیبا در فرم بینی ایجاد شود.

هزینه عمل بینی در مطب دکتر سعید شیرنگی

بسیاری از افراد به دلیل فرم ناخوش‌آیند بینی خود ناراضی بوده و همین موضوع سبب شده تا اعتماد به نفس کمتری داشته باشد. از طرفی دیگر نگرانی بابت هزینه‌های بالای عمل و از آن مهم‌تر دغدغه انتخاب پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه سبب می‌شود تا از قدم برداشتن در این مسیر خودداری کنند. دکتر شیرنگی به عنوان یکی از بهترین‌ها در این حوزه نهایت سعی خود را می‌کند تا به کمک تجهیزات پیشرفته و روش‌های مدرن کاندیدهای انجام رینوپلاستی را در محیطی کاملا استاندارد به فرم ایده‌آل بینی خود برساند.

هزینه عمل بینی با توجه به عوامل مختلف در هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت نهایی مکار می‌توان به مواردی از قبیل اجرت پزشک جراح، میزان مشکل بینی، هزینه خدمات مصرفی در بیمارستان، داروهای تجویز شده توسط پزشک، آزمایش‌های لازم قبل و بعد از عمل بینی، تکنیک و روش انتخاب شده برای عمل و موارد متعددی دیگر از این قبیل اشاره کرد. توجه داشته باشید که عمل بینی نیازمند یک سری هزینه‌های ثابت است. پس قیمت‌های بسیار پایین به منزله کیفیت پایین کار خواهد بود. از طرفی دیگر برخی از پزشک‌ها هزینه‌های نجومی را دریافت می‌کنند. پس حتما قبل از نهایی کردن تصمیم خود در مورد پزشک انتخابی حتما تمامی جوانب کاری را سنجیده و پزشک و کلینیکی معتبر و شناخته شده‌ای را انتخاب کنید. در انتخاب خود حتما روش عمل بینی، سابقه کاری پزشک، نمونه کارهای پزشک و ... را حتما مورد بررسی و تحقیق قرار دهید.

اکنون که تصمیم خود را برای انجام عمل بینی با جدیدترین تکنیک در مطب دکتر شیرنگی گرفته‌اید، می‌توانید همین حالا از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته و برای تعیین وقت مشاوره برای انجام معاینه‌های اولیه و برآورد کردن هزینه نهایی کار اقدام کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا نژادی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام و عرض ادب بینی من گوشتی ه خیلی بد فرم نیست اما میخوام فرم قشنگی بهش بدم یکی میگه جراحی یکی میگه فیلر . کدوم خوبه نمیدونم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید