انتخاب و خرید مانتو با توجه به شکل ظاهری اندام: برای خرید مانتو باید به اندام و قدتان دقت کنید. بلندی مانتو باید با قد شما رابطه عکس داشته باشد یعنی اگر قدتان بلند است باید مانتوهایی انتخاب کنید که بلندیشان تا زانوی شماست و اگر کوتاه قدید باید از مانتوهای کوتاه دوری کنید.

راز اصلی خانم‌هایی که در خرید مانتو حرفه‌ای هستند چیست؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: مانتو یکی اصلی ‌ترین لباس‌ها در پوشش هر خانم و یا دختر خانم جوانی است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و شیک پوشی آنان دارد. از این رو انتخاب یک مانتو مناسب از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها در خرید است. اگر مانتو به درستی انتخاب شود و با اندام شما هماهنگی داشته باشد می‌تواند بسیاری از عیب‌های ظاهری اندام شما را بپوشاند و شما را خوش اندام‌تر ار آنچه که هستید نشان دهد. در انتخاب مانتو مناسب فاکتورهای زیادی هستند که باید به آنان دقت کنید. مدل مانتو، رنگ و سایز آن از جمله مواردی است که باید با توجه به رنگ پوست و شکل ظاهری اندام شما انتخاب شوند. در این مقاله قصد داریم مانتو مناسب اندام شما را معرفی کنیم و به شما ترفندهایی یاد دهیم که با توجه به آنان برای خود مانتو انتخاب و خرید کنید.

راهنمای خرید مانتو مناسب

۱. انتخاب و خرید مانتو با توجه به شکل ظاهری اندام: برای خرید مانتو باید به اندام و قدتان دقت کنید. بلندی مانتو باید با قد شما رابطه عکس داشته باشد یعنی اگر قدتان بلند است باید مانتوهایی انتخاب کنید که بلندیشان تا زانوی شماست و اگر کوتاه قدید باید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. پیشنهاد ما به شما خانم‌های ریز اندام این است که از مانتوهای فون، پیلی دار و چین دار استفاده کنید، اما اگر غیر از این است از مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو استفاده کنید که غالب رنگ آنان تیره است تا لاغرتر به نظر برسید.

۲. انتخاب و خرید مانتو برای خانم‌های قد بلند: اگر قدتان بلند است به شما پیشنهاد می‌کنیم که مانتوهایی را انتخاب کنید که بلندیشان تا زانوی شما باشند. مانتوهای خیلی بلند یا خیلی کوتاه برازنده شما نیست. خانم‌های قد بلند بهتر است که مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند چون این باعث می‌شود که قد آنان بیش از حد بلند به نظر برسد. بنابراین سعی کنید رنگ مانتو و شلوارتان از هم متفاوت باشد. همچنین اگر بلند قد هستید بهتر است از مانتوهایی که گشاد و باد کرده هستند استفاده نکنید چون زیبایی اندامتان را از بین می‌برند. مانتو مناسب شما خانم‌های قد بلند مانتوهایی هستند که توجه را از قد شما دور کرده و بر انحناها و برجستگی‌های بدنتان متمرکز کنند.

۳. انتخاب و خرید مانتو برای خانم‌های ریز اندام: اگر اندام ریز و جثه کوچکی دارید بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که شما را بلند قدتر نشان دهند. برای مثال بهتر است از مانتوهایی با زمینه راه راه استفاده کنید البته دقت کنید که خطوط موجود در طرح پارچه عمود باشند. این خطوط عمودی خطای دید ایجاد می‌کنند و شما بلند قدتر به نظر می‌رسید. مانتوهای بسیار بلند برای شما نامناسب است و شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. بهترین مانتو مناسب اندام شما مانتوهایی هستند که تا روی زانو شما، قالب تن شما و ساده باشند. به خاطر داشته باشید که سادگی همیشه زیباست.

۴. انتخاب و خرید مانتو برای خانم‌های درشت اندام و چاق: مانتو مناسب این افراد مانتوهایی است که تنگ نباشند و درست قالب تن شوند. مانتوهایی با زمینه راه راه و خط دار برای این دسته از خانم‌ها اصلا مناسب نیست مگر اینکه خطوط زمینه پارچه عمودی باشند. پوشیدن مانتوهای کمر کشی، استرچ و کشی برای این افراد اصلا مناسب نیست و باعث چاق‌تر به نظر رسیدن این خانم‌ها می‌شود. خانم‌های چاق بهتر است که از مانتوهای تا روی زانو استفاده کنند و یا مانتوهایی با دامن‌های کلوش یا A شکل را انتخاب کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید