جمال عرف، رییس ستاد انتخابات کشور گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نامزدها نوعی تخلفات انتخاباتی است و قابلیت رسیدگی و پیگیری دارد.

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تخلفات انتخاباتی است / سفرهای استانی نامزدها ممنوع است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور امشب با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک»، طی سخنانی اظهار داشت: ما تا انتخابات شرایط شکننده‌ای از نظر کرونا داریم و هیچ شهر آبی هم نخواهیم داشت و مردم هم می‌بایست رعایت کنند تا این میزان به بالای ۸۰ درصد برود تا شرایط با ثبات بشود.

وی افزود: بعد از احراز صلاحیت کاندیداها وارد دوران تبلیغات شده‌ایم و مهم‌ترین بحثی که در این ایام داریم، رعایت پروتکل‌هاست که یک دستورالعمل با همکاری وزارت بهداشت تهیه و در ستاد ملی کرونا تصویب و ابلاغ شد و ما این را برای ۷ نامزد ابلاغ کردیم. عدم رعایت پروتکل‌ها هم نوعی تخلفات انتخاباتی است و قابلیت رسیدگی و پیگیری دارد؛ این محدودیت‌ها شامل عدم تجمع در اماکن مسقف است به‌جز ستادهای نامزدها که بر اساس رنگ‌بندی شهرهاست و اولویت اماکن روباز است و آن‌جا هم باید حداقل و یعنی ۳۰ درصد ظرفیت استفاده شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره سفرهای استانی نامزدها بیان داشت: مانند گذشته استقبال و کارناوال نداریم و ممنوع است و صدا و سیمای استانِ مورد نظر نیز برای نامزدها برنامه دارد  و از این طریق با مردم استان ارتباط گرفته می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید