رییس کل پیشین بانک مرکزی با انتشار توییتی به اظهارات وزیر راه و شهرسازی درباره صادرات نفت ایران واکنش نشان داد.

توییت همتی خطاب به رستم قاسمی: آقای وزیر از ساخت ۴ میلیون مسکن چه خبر؟
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، عبدالناصر همتی، رییس کل پیشین بانک مرکزی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در توویتی به توییت اخیر وزیر راه و شهرسازی پیرامون صادرات نفت ایران پاسخ داد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که همتی چند روز پیش در توییتی نوشت: «صادرات عربستان، ترکیه و عراق اخیراً به ترتیب به ماهانه بیش از ۳۵، ۲۰ و ۱۱ میلیارد دلار رسیده است. فاصله اقتصاد ایران در حال عمیق‌تر شدن با همسایه‌ها است. دولت هم درگیر کالا برگ، سامانه‌های ثبت نام، قرعه کشی خودرو، سرعت اینترنت و تبدیل فرش‌های دفتر دولت به زیلو است!»

در پاسخ به این توییت، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نوشت: «آقای همتی، ایام #محرم و مزاح؟! اصحابِ دولتی که زیپ، سنجاق قفلی، میخ، پیچ، دکمه‌لباس، غذای‌سگ، سنگ‌پا و دستهٔ‌کلنگ وارد میکرد و تنها رِکوردش افزایش دلار ۳۰۰۰تومانی به ۳۳هزارتومان و بالا بردن ضرر مردم در بورس بود، نباید از صادرات و دلار و اقتصاد حرفی بزند!»

حالا همتی پاسخ رستم قاسمی وزیر فعلی راه که در دولت احمدی نژاد وزیر نفت بود را داده و نوشته است:

«به به جناب قاسمی… رسیدن بخیر! هنوز راجع به صادرات نفت شما جواب میدین؟ یادآوری می‌کنم، یکساله که شما وزیر مسکن هستید نه نفت! راستی، از ساخت ۴ میلیون مسکن چه خبر؟ هنوز نساخته قیمتش رو که گرون کردین، برای مهندسیش هم که دنبال خارجی‌ها بودین؟! چی شد؟»

توییت همتی خطاب به رستم قاسمی: آقای وزیر از ساخت ۴ میلیون مسکن چه خبر؟
کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید