کاهش وزن و تناسب اندام یکی از دغدغه های اصلی و مهم افراد در جامعه امروزی است و با توجه به نزدیکی به عید نوروز خیلی از مردم سعی در کاهش وزن و لاغری خود دارند.

جدیدترین روش ها برای کاهش وزن در سال ۲۰۲۱

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، کاهش وزن هرگز آسان نیست و بسیاری از افراد، مایلند برای کاهش وزن خود از روش‌هایی ساده استفاده کنند، همه گیری کرونا و در خانه ماندن‌های مقطعی و طولانی می‌تواند باعث افزایش وزن شود، این موضوع باعث می‌شود بسیاری از افراد مایل باشند در سال ۲۰۲۱ بیش از هر زمان دیگری کاهش وزن داشته باشد.

اگر در تلاشید تا بهترین نتیجه کاهش وزن را در سال ۲۰۲۱ ببینید، بد نیست به جدیدترین توصیه‌های متخصصان لاغری که از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون مطرح شده اند، توجه کنید:

با استرس مبارزه کنید

وقتی تمام زندگی شما به دلیل همه گیری کرونا تحت تاثیر قرار گرفتهاست، گفتن این که سعی کنید با استرس مبارزه کنید، نوعی توصیه غیرقابل انجام به نظر می‌رسد، اما حقیقت این است که هنگام استرس تمایل به خوردن خوراکی‌های بیشتری داریم و به دلیل ترشح هورمون‌های استرس، وزن خود را نیز افزایش می‌دهیم.


میان وعده بخورید

بله. خوردن میان وعده‌های سالم و کم کالری به عنوان یکی از تکراری ترین، اما بهترین توصیه‌های کاهش وزن جهان مطرح می‌شود؛ بنابراین سعی کنید از میان وعده‌های مقوی و سالم به جای میان وعده‌های چاق کننده و ناسالم استفاده کنید. همین میان وعده‌های سالم می‌توانند مانع از ریزه خواری نیز شوند.

میان وعده


پیاده وری‌های روزانه انجام دهید

جالب است بدانید که فقط یک ساعت پیاده روی نه تنها روحیه شما را تقویت می‌کند، بلکه متابولیسم شما را تحریک می‌کند تا راحت‌تر وزن کم کنید.


از وعده‌های غذایی صرف نظر نکنید

صرف نظر از یک وعده غذایی وسوسه انگیز است، اما این کار را نکنید. بسیاری از افراد که برای لاغری یا حتی به دلیل مشغله زیاد، وعده‌های غذایی مهم خود را نادیده می‌گیرند، بیش از دیگران افزایش وزن را تجربه می‌کنند.

وزنه بخرید

وزنه‌های ساده که در وزن‌های کم و زیاد به فروش می‌رسند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش وزن محسوب می‌شوند. تمرینات قدرتی یا تمرین با وزنه به عضله سازی و سوزاندن کالری‌ها کمک می‌کند، هر چه عضله‌های قوی تری داشته باشید، راحت‌تر وزن کم می‌کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید