به گفته معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، با ساخت ۶ طرح تأسیساتی گردشگری در این استان موافقت شد.

۶ مورد تأسیسات گردشگری جدید در گیلان ساخته می‌شود

به‌ گزارش سلام نو به نقل از  ایلنا، رضا حسن‌پور (معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان) در چهاردمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری که در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان برگزار شد، عنوان کرد: این طرح‌ها شامل دو هتل، سه مجتمع گردشگری و تفریحی، یک هتل‌آپارتمان و یک اقامتگاه بوم‌گردی است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت تأسیسات گردشگری و به‌ منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، جلسات کمیته فنی به ‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و پیگیری امور سرمایه‌گذاران و نیز ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای حداقل ۲۰۰ نفر با اجرای پروژه‌های مصوب، عنوان کرد: اجرای طرح بوم‌گردی به‌ عنوان یکی از راهبردهای دولت تدبیر و امید برای اشتغال، به ماندگاری روستاییان و ایجاد توسعه همه جانبه در مناطق روستایی کمک می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید