شرایط بد خانوادگی ، غم از دست دادن عزیزان و سایر بحران های زندگی ممکن است، با اضطراب موقت یا دائمی به ویژه در مکان های عمومی همراه باشند. در اینجا مواردی وجود دارند که به مدیریت اضطراب در اماکن عمومی کمک می کنند.

1. لیست پخش خود را انتخاب کنید

موسیقی یک هدیه فوق العاده است و اشعار این توانایی را دارند که مستقیماً در قلب و ذهن شما وارد شوند. هر وقت احساس می کنید، در مکان های عمومی دچار اضطراب می شوید ، هدفون را به گوش خود گوش بچسبانید و به موسیقی گوش دهید. این یک روش خارق العاده برای مدیریت اضطراب است، زیرا توجه شما را نسبت به محیط اطراف تان کمتر می کند.

2. نفس عمیق بکشید

تنفس عمیق و منظم می تواند کاملاً افکار را تنظیم کند و شما را به واقعیت فعلی برگرداند. بعضی اوقات حتی با شنیدن نفس تان به خود بگویید، باشه و به راه تان ادامه دهید.

3. با واقعیت فعلی خود کنار بیایید

غالباً وقتی متوجه می شوید، که فصل دشواری را تجربه می کنید و وزن واقعیت روی سینه های شما سنگین می شود، فرض می کنید، که همیشه اینگونه خواهد بود. حقیقت این است که اضطراب می تواند چیزی باشد که ما به طور مداوم تجربه می کنیم، اما همیشه به این شدت نخواهد بود. پس سعی کنید، با واقعیت فعلی خود کنار بیایید.

4. از خانه بیرون بروید

اقامت در خانه و تنها ماندن بسیار آسان است. وقتی اضطراب یک چیز بسیار واقعی در زندگی ما است، حتی مراقبت از خودمان به یک کار تقریبا غیرممکن تبدیل می شود. حداقل یک بار در روز به خارج از منزل بروید و با دنیای خارج روبرو شوید.

نکته پایانی

اضطراب می تواند همه گیر باشد، اما کارهایی وجود دارد، که می توانید برای مدیریت آن انجام دهید. با استفاده از تکنیک های سالم، می توانید اطمینان حاصل کنید که روز به روز بهتر می شوید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید