سرقتی مشابه به سرقت های مسلحانه آبادان این بار در خرمشهر صورت گرفت که نگرانی شهروندان آبادانی وخرمشهری را در پی داشت.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه ورود به خانه  در شهرستان خرمشهر یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر اظهار داشت که ساعت21.30 دوشنبه 22 اردیبهشت ماه ۴ نفر با در دست داشتن سلاح سرد و گرم وارد یک منزل در خرمشهر شده و با به گروگان گرفتن اعضای خانواده‌، تقاضای پول و اشیاء قیمتی می کنند که مقاومت صاحبخانه منجر به آسیب دیدن پدر و فرزند خانواده می شود و در نهایت سارقان با به سرقت بردن برخی اشیاء گرانبها از محل متواری می شوند.

سرقت مسلحانه در خرمشهر به گروگانگیری ختم شد

در این حادثه حال زخمی ها، خوب گزارش شده است. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمشهر نیز اعلام کرده که شناسایی و دستگیری عاملین این سرقت در دستور کار کارآگاهان نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفته است و موضوع در دست بررسی‌ است.

لازم به ذکر است سرقت صورت گرفته در شهرستان خرمشهر شباهت بسیاری به سرقت های صورت گرفته در آبادان دارد.گفتنی است در روزهای گذشته شاهد چند سرقت مسلحانه ورود به منزل در شهرستان آبادان بوده ایم که این سرقت ها باعث شده که شهروندان آبادانی در خانه هایشان که می بایست حریم امنی برایشان باشد نیز احساس امنیت و آرامش نکنند. لازم به ذکر است با توجه به اینکه فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر اظهار کرده بود که موضوع سرقت مسلحانه را در این شهرستان بررسی خواهد کرد اما مسئولین شهرستان آبادان در خصوص سرقت های مسلحانه از خانه های شهروندان آبادانی تا کنون هیچگونه اظهار نظری نکرده اند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید