۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 43016335

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیروهای مقاومت در غزه را به انجام یک عملیات نظامی گسترده تهدید کرد.

به گزارش سلام نو، نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیروهای مقاومت در غزه را به انجام یک عملیات نظامی گسترده در آینده ای نزدیک تهدید کرده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از بنت نوشت: احتمال ۹۵ درصد وجود دارد که اسرائیل یک عملیات نظامی گسترده در آینده ای نزدیک برای از بین بردن تهدیدهای تروریستی حماس در غزه انجام دهد.

وی یک روز پس از انجام جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه که به شهادت سه تن از نیروهای جهاد اسلامی فلسطین منجر شد، افزود که اسرائیل به صورت اجتناب ناپذیری باید یک عملیات بزرگ به منظور شروع وضعیتی جدید در غزه انجام دهد.

بنت که تنها صد روز از انتصابش به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی می گذرد، ادامه داد: ما آماده هستیم و (تمام) طرح ها به همراه نخست وزیر بنیامین نتانیاهو و ارتش تدوین شده است.

یکی از بزرگترین جنایت های رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت که در جریان آن ارتش اسرائیل با حمله به نوار غزه منجر به شهادت بیش از ۲ هزار فلسطینی شد.

بنت ادعا کرد که عملیات پیش رو نسبت به عملیات های گذشته "کاملا متفاوت" است و به محض تغییر وضعیت در غزه، سال ها آرامش برقرار خواهد شد. وی همچنین تهدید کرد که نه تنها این عملیات نظامی نسبت به گذشته کاملا متفاوت خواهد بود بلکه وضعیت غزه نیز روز بعد از عملیات کاملا متفاوت خواهد بود.

رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود علیه فلسطینی ها، روز یکشنبه یک نیروی جهاد اسلامی فلسطین را در نزدیکی حصار مرزی غزه را به شهادت رساند و بامداد دوشنبه نیز با حمله موشکی از بلندی های جولان اشغالی به مواضع این گروه فلسطینی در دمشق پایتخت سوریه، دو تن از نیروهای جهاد اسلامی را به شهادت رساند.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید