شروع هر کاری بستگی به شرایط زندگی و کار فرد دارد. این ممکن است به زمان خواب شما یا حتی زمانی که کالری بیشتری در روز نیاز دارید، مرتبط باشد. ممکن است در حال فکر کردن باشید که چه طوری این کار را انجام دهم. با این وجود گاهی زمان­هایی وجود دارد که از خواب بیدار می­شوید (در روزهای غیرIF) و پروتئین­های قابل هضم را مصرف می­کنید. پنیر، یکی از مواردی است که هنگام خواب بسیار آسان هضم می­شود و از نظر سنتز پروتئین فواید زیادی به همراه دارد. صبح ناشتا را فقط با مصرف آب شروع کنید.

برای شروع چه می توان خورد؟

قبل از ادامه، باید به این واقعیت بپردازیم  که موضوع داغ در رژیم متناوب، زمان محدود غذا و غذا خوردن است. بحث این است که آیا قهوه باعث می شود فرد از حالت ناشتا خارج شود و آیا قهوه سیاه کسی را ازاین وضعیت رژیم بیرون می آورد یا نه؟

بدن به مرور زمان تکامل می یابد و اگر کسی چندین سال است که در زمینه IF فعالیت می کند، بدن با برخی رفتارهای آموخته شده و برنامه ریزی شده سازگار شده است. سال بعد می توانید مقادیر کمی کره، خامه یا قند و نیشکر را به رژیم غذایی اضافه کنید.

یک قاعده کلی اینست که زیر 35 کالری برای ماندن در حالت ناشتا باید مصرف شود، اما باز هم این بحث وجود دارد زیرا ژنتیک افراد متفاوت است. رژیم­های متناوب را درابتدا به طور جدی با آب شروع کنید، سپس با بدن خود در ارتباط باشید و ارتباط ذهن و بدن خود را اصلاح کنید.

مقدار کالری بسته به اینکه آن روز ورزش کرده اید یا نه متفاوت است. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که اهداف در این مرحله کاهش وزن نیست بلکه کسب عضله لاغری است.

ورزش هنگام رژیم

ورزش هنگام ناشتا باعث سوزاندن ذخایر چربی به عنوان انرژی می­شود. اگر برای روز ورزش می کنید، بسیار مهم است که یک یا دو وعده غذای اضافی بخورید تا اطمینان حاصل شود که کالری در حداقل نیست، مواد مغذی کلان پروتئین، کربوهیدرات و چربی­ها را فراموش نکنید. اگر به دنبال کم کردن وزن با رژیم هستید، صرفاً ایده خوبی نیست که بتوانید فقط رژیم بگیرید یا همزمان با آن ورزش کنید.

اگر کسی به دنبال کاهش وزن است، رژیم متناوب بهترین راه است

وقتی به روش صحیح غذا خوردن رسیدید، از خوردن غذاهای فست فودی و بیهوده نیزخودداری کنید. هدف شما باید وعده­های غذایی سالم باشد که پردازش و تجزیه کردن بدن را برای شما خیلی مشکل نکند. یک وعده غذایی سبکتر مثل سالاد و ماهی قزل آلا یا حتی سوپ سبزیجات توصیه می شود. در یک روز معمولی بین 2 تا 4 وعده غذایی خواهید داشت، بسته به اینکه آیا ورزش کرده اید یا خیر.

نکات کلیدی

·        از آب رسانی به بدن مطمئن شوید.

·        از برنامه ها و فناوری ها برای پیگیری پیشرفت و میزان مصرف مواد غذایی و مواد مغذی استفاده کنید.

·        تمرین رژیم گرفتن برای کاهش وزن حداکثر نتیجه را دارد.

·        از قبل وعده های غذایی را آماده کنید تا در آخرین لحظه فست فود نخورید.

نکات بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید در مورد عضله سازی و زمان بندی روزه اعمال کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید