یک فنجان قهوه خوب در صبح میتواند روحیه شما را برای تمام روز تنظیم کند. با این 9 قانون ساده قادر خواهید بود هر روز صبح، یک فنجان کامل قهوه عالی درست کنید. از آنچه که فکر میکنید آسانتر است. چیزهای سادهای مانند ذخیره صحیح دانههای قهوه و استفاده از بهترین فیلترها باعث جلوگیری از تلخی ناخواسته یا طعم نامطبوع میشود. فرقی ندارد که قهوه صبح شما در بهترین منطقه رشد کرده باشد و یا بهترین مخلوط سوپرمارکت است که میتوانید از آن برخوردار شوید، این قواعد اساسی را برای یک فنجان قهوه خوشمزه و رضایت بخش هر باره به کار ببرید.

چگونه قهوه درست کنیم؟

3روش معمول برای تهیه قهوه در خانه وجود دارد. قهوه ساز دمی و قطرهای وسیلهای دیرینه و مورد علاقه همگان برای ساخت قهوه بوده است. با این سه مراحل آسان با نحوه تهیه قهوه آشنا شوید. به عنوان یک قاعده کلی، ما به ازای هر فنجان قهوه 8 اونسی حدود 15 گرم قهوه آسیاب شده را توصیه میکنیم. برای چهار فنجان قهوه، حدود 60 گرم قهوه آسیاب شده لازم است (حدود 6 قاشق قهوه یا سه چهارم لیوان، هرچند که مقیاس بهترین نتیجه را به دست می آورد).

احتمالاً بهترین روش برای یک درست کردن یک فنجان قهوه خوشمزه و معطر، پیچیده است.

1- ابتدا آب را با کتری بجوشانید.

2- در صورت استفاده از دانه های کامل قهوه، دانه ها را یکنواخت، شبیه به نمک سفره دانهای خرد کنید.

3- صافی را در دم کننده بگذارید و آب داغ را روی آن بریزید. این عمل باقیمانده های کاغذی را از بین میبرد و دم کننده را گرم میکند و قهوه را برای مدت طولانیتری داغ نگه میدارد. آبی را که برای شستشو استفاده کردهاید خارج کنید.

4- قهوههای آسیاب شده را به صافی اضافه کنید. هنگامی که آب بین 195درجه فارنهایت و 205 درجه فارنهایت است (حدود یک دقیقه پس از برداشتن از گرما)، به آرامی و به طور پیوسته فقط آب کافی را بر روی قهوه ریخته تا آنها را کاملاً بپوشاند. قبل از ریختن قهوه بریزد، آب ریختن را متوقف کنید.

5- به آرامی قهوه را در آب باقیمانده بریزید. این عمل بین 3 تا 4 دقیقه طول میکشد. سپس با دقت فیلتر را بردارید و از سرو قهوه خود لذت ببرید.

ماشین قهوه ساز

در صبحهای پر از تنش، هیچ چیزی مثل درست کردن قهوه با یک دستگاه قهوه ساز قطرهای نیست. بسته به نوع قهوه ساز، قادر خواهید بود در یکجا 12 فنجان قهوه آماده کنید.

1- دانه های قهوه تازه بخرید.

2- دانه های قوه را تازه نگهداری کنید، با ذخیره در یک ظرف که هوا به داخل آن نفوذ نمیکند، مانند ظرفهای شیشهای با دربهای دارای لاستیک.

3- بهترین قهوه را انتخاب کنید.

4- خودتان قهوه را آسیاب کنید.

5- از آب با کیفیت برای درست کردن قهوه استفاده کنید.

6- از فیلترهای بی کیفیت استفاده نکنید.

7- از قهوه به میزان کافی استفاده کنید.

8- از آب داغ بیش از حد استفاده نکنید.

9- وسایل ساخت قهوه را تمیز نگهداری کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید