برای کاهش وزن می توانید از یک سری برنامه های رژیم غذایی استفاده کنید. با این حال،  با ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی فعلی تان، می توانید نتایج کاهش وزن را مشاهده کنید.  با متوقف کردن عادت های معمول صبحانه می توانند مقدار زیادی وزن کم کنید.

کاهش وزن از بسیاری جهات قابل دستیابی است. برخی از کسانی که رژیم میگیرند تصمیم می گیرند رژیم غذایی خود را به طور کامل تغییر دهند، یا ممکن است یک برنامه ساختاری مانند رژیم کم کربوهیدرات را دنبال کنند. با این حال ، آنها با ایجاد تغییرات ساده در یک رژیم غذایی فعلی، می توانند مقدار زیادی وزن کم کنند. برای دقیق تر بودن از صبحانه شروع کنند. صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است، زیرا بعد از چند ساعت دوباره شروع به غذا خوردن می کنند و با تغییر عادت های متداول صبح ، رژیم گیرها می توانند نتایج چشمگیری را مشاهده کنند.

مصرف قند را متوقف کنید

قند بیش از حد می تواند منجر به افزایش وزن شود و همچنین از عوامل موثر در مشکلات مزمن سلامت از جمله چاقی، بیماری قلبی و دیابت است. به گفته محققان، اگر رژیم گیرها در حال حاضر دو قاشق غذاخوری شکر را در دو فنجان چای مصرف می کنند، در صورت قطع کامل قند در طی شش ماه می توانند وزن زیادی از دست بدهند.

ابتدا آب بنوشید

رژیم گیرها به جای اینکه به سراغ صبحانه خوردن بروند، باید ابتدا دو لیوان آب بنوشند. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که نوشیدن بیشتر آب، به کاهش وزن و نگهداری آن در بدن کمک می کند. در حقیقت ، 30 تا 59 درصد از بزرگسالان آمریکایی که سعی در کاهش وزن دارند، میزان مصرف آب را افزایش می دهند. طبق گفته محققان، نوشیدن آب قبل از غذا ممکن است اشتها را در افراد میانسال و سالخورده کاهش دهد، که منجر به کاهش وزن می شود. یک مطالعه بریتانیایی نشان داد که با نوشیدن 16 اونس آب، که تقریباً زیر دو فنجان است ، رژیم گیرها در 90 روز به طور متوسط ​​دو کیلوگرم را از دست داده اند که به 8 کیلوگرم در سال می رسد.

مصرف خامه را قطع کنید

رژیم گیرها برای کاهش وزن لازم نیست که قهوه را قطع کنند، اما خامه اضافه شده می تواند دلیل افزایش وزن باشد. دو قاشق غذا خوری خامه موجب افزایش 100 کالری در قهوه می شود. رژیم گیرها در صورت نوشیدن دو فنجان قهوه در روز با قطع خامه می توانند تا 4 کیلو در کمتر از شش ماه از دست دهند .اخیراً مشخص شد که قهوه به کاهش وزن کمک می کند. یک مطالعه جدید ، که در گزارش های علمی منتشر شده است ، نشان داد که نوشیدن یک فنجان قهوه در واقع می تواند به کاهش وزن با تحریک "چربی قهوه ای" کمک کند چربی موجود در بدن که با سوزاندن کالری آن را گرم نگه می دارد.

گریپ فروت بخورید

بسیاری از افراد دوست دارند که با وعده غذایی صبحگاهی خود مقداری میوه بخورند. در حالی که این مهم است و به یک رژیم متعادل کمک می کند ، برخی از میوه ها کالری بیشتری نسبت به سایرین دارند.لاغرکنندگان برای کاهش وزن به کسری کالری نیاز دارند، بنابراین انتخاب مناسب بسیار ضروری است.

یک موز متوسط ​​حاوی 105 کالری است، در حالی که یک گریپ فروت فقط 42 کالری دارد. خوردن گریپ فروت می تواند به کاهش وزن کمک کند و با وارد کردن این میوه در رژیم غذایی، لاغرکنندگان می توانند شاهد تغییرات عظیمی باشند. در یک مطالعه 12 هفته ای در 91 فرد چاق ، خوردن نیمی از گریپ فروت تازه قبل از غذا منجر به کاهش وزن 1.6 کیلوگرمی شد. لاغر کنندگان با عوض کردن موز با مقداری گریپ فروت، می توانند در طول سال 4 کیلوگرم وزن از دست بدهند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید