نعناع یکی از سبزیجات معطر است که دارای خواص درمانی بسیار می باشد.<br/> <br/>گفتنی است بنا به اظهار نظر کارشناسان تغذیه بر این باور هستند که استفاده از نعناع خود می‌تواند در کاهش وزن تاثیر گذار باشد.

باید در نظر داشت که استفاده از ترکیب نعناع و زنجبیل در کاهش وزن افزایش چربی سوزی بسیار موثر است به گونه‌ای که بر اساس تحقیقات به عمل آمده افرادی که از این ترکیب استفاده کرده‌اند میزان چربی سوزی در آنها در مقایسه با افراد دیگر بسیار بیشتر بوده است که این خود می‌تواند مهر تأییدی برای تأثیر گذاری استفاده از نعناع در کاهش وزن باشد.

مواد لازم برای تهیه ترکیب نوشیدنی نعناع

8 لیوان آب

1 قاشق چای خوری ریشه زنجبیل

یک خیار خرد شده متوسط

12 برگ نعناع تازه

یک قاشق چایخوری نعناع خشک

نحوه ی آماده کردن نوشیدنی لاغری

همه این مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا زمانی که محلول غلیظ و روشنی به دست بیآید زمانی که محلول شما کامل غلیظ شد آن را داخل پارچ بریزید.

تمام شب پارچ پر از نوشیدنی لاغری را داخل یخچال قرار دهید.

از سوی دیگر باید خاطر نشان کرد که استفاده از چای نعناع نیز می تواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن داشته باشد برای تهیه این نوشیدنی باید مقداری از برگ نعنای تازه را در یک لیوان آب جوش به مدت ۱۵ دقیقه قرار داد تا چای دم بکشد و سپس می توان از این نوشیدنی استفاده کرد هر چند در اینجا باید یادآور شد که استفاده از چای نعناع خود می تواند تاثیر بسزایی در افزایش سیستم ایمنی بدن نیز شود.

بدیهی است که استفاده از چای نعناع خود می‌تواند عاملی برای کاهش استرس نیز باشد از این رو افرادی که ابتلا به استرس و افسردگی هستند استفاده از این نوشیدنی برای آنها بسیار توصیه می‌شود.

جالب است بدانیم که بسیاری از کارشناسان طب سنتی بر این باور هستند که مصرف چای نعناع در کاهش احساس گرسنگی نیز بسیار موثر خواهد بود بنابراین افرادی که دارای اشتهای کاذب هستند با استفاده از این نوشیدنی می توانند تا حد زیادی اشتهای خود را کنترل کنند.

باید یادآور شد که استفاده از عرق نعناع نیز خود می تواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن داشته باشد به گونه ای که بنا به اظهار نظر کارشناسان طب سنتی استفاده از عرق نعناع خود در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و همچنین هضم سریع غذا بسیار موثر می باشد که این موارد در کاهش وزن بسیار موثر خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید