در بیانیه سازمان تأمین اجتماعی آمده است: امروز نیز با توجه به حمایت‌های روزافزون شیطان بزرگ از رژیم اشغالگر قدس و پیگیری معامله‌های کثیف و خائنانه برسر آرمان بلند جهان اسلام که با نام معامله قرن بر زبان دشمنان امت اسلام و برخی حاکمان خائن جاری است، اتحاد و انسجام بیش از پیش امت اسلامی برای خنثی سازی این توطئه جدید و دادن پیام محکم دندان شکن به دشمنان در درجه اول اهمیت و اولویت قرار دارد. 

به گزارش سلام نو، متن بیانیه صادر شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است:

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس با ابتکار به یادمادنی حضرت امام خمینی(ره) باعث شده است که این روز به نمادی همیشگی برای حق طلبی و حمایت از مظلومین در نزد تمامی ملت‌های مسلمان تبدیل شود.

جامعه اسلامی ایران و تمامی مسلمانان جهان در این روز بزرگ در کنار یکدیگر بر حق همیشگی جهان اسلام برای حاکمیت بر قبله اول مسلمین و بازگشت کشور فلسطین به دامن جهان اسلام تأکید می‌کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان که در هر دوره و مقطع زمانی با نام و رنگ و لعابی جدید نمایان می شود، نقش بر آب گردد.

امروز نیز با توجه به حمایت‌های روزافزون شیطان بزرگ از رژیم اشغالگر قدس و پیگیری معامله‌های کثیف و خائنانه برسر آرمان بلند جهان اسلام که با نام معامله قرن بر زبان دشمنان امت اسلام و برخی حاکمان خائن جاری است، اتحاد و انسجام بیش از پیش امت اسلامی برای خنثی سازی این توطئه جدید و دادن پیام محکم دندان شکن به دشمنان در درجه اول اهمیت و اولویت قرار دارد.

مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این روز بزرگ همراه با اقشار مختلف ملت شریف ایران در سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز قدس شرکت می‌کنند تا پیام جاودانه حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حمایت از مظلوم و مبارزه با رژیم ظالم و اشغالگر قدس را یک بار دیگر مورد تأکید و تأیید قرار دهند./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید