سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: ۳۵ آتش‌نشان و تجهیزات آتش‌نشانی از تهران برای کمک به سیل زدگان به استان گلستان اعزام شدند.

به گزارش سلام نو، جلال ملکی اظهار کرد: در پی بارش‌های شدیدی که در روزهای گذشته در استان گلستان اتفاق افتاد و در بعضی شهرها و روستاهای این استان خسارت‌هایی به بار آورد و موجب آب‌گرفتگی و سیل شد و همچنین با توجه به اعلام آمادگی آقای حناچی شهردار تهران مبنی بر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده، با تعاملی که بین شهرداری تهران و مسئولان استان گلستان، به ویژه استانداری شکل گرفت، تیمی‌ از آتش‌نشانی تهران عصر دیروز برای امدادرسانی به آن منطقه عازم این استان شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: این تیم متشکل از ۷ دستگاه خودرو سنگین شامل ۳ دستگاه جرثقیل سبک، یک دستگاه جرثقیل سنگین، دو دستگاه خودرو نورافشان زرافه‌ای مجهز به موتور ژنراتورهای بسیار قوی و یک دستگاه خودرو تخصصی نجات و همچنین ۷ دستگاه پمپ آب‌کش و لجن‌کش قوی به همراه ۷ دستگاه پمپ آب‌کش سبک در معیت ۳۵ نفر آتش‌نشان به همراه سایر ادوات و تجهیزاتی که در حوادث آب‌گرفتگی و سیلاب کارایی دارد، عازم استان گلستان شدند.

وی افزود: لازم به ذکر است حضور این تعداد از تجهیزات و نیروها و خروج آنها از تهران برای امدادرسانی به آن منطقه، هیچ تاثیری در روند خدمت‌رسانی آتش‌نشانی به شهروندان تهرانی نخواهد داشت و پایتخت‌نشینان هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. اگر خدای ناکرده اتفاقی در تهران رخ دهد، سایر ایستگاه‌ها و خودروها و نیروهای آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل مثل همیشه توانایی امدادرسانی را خواهند داشت./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید