مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار  اظهار کرد: در حال حاضر گوشت گرم داخلی در میادین میوه و تره‌بار ۲۰ درصد پایین‌تر از سطح شهر به فروش می‌رود و استقبال خوبی نیز در این خصوص شده است.

به گزارش سلام نو، سیدسعید راد در جمع خبرنگاران در خصوص طرح استقبال از نوروز ۹۸ اظهار داشت:‌ سازمان میادین با توجه به رسالتی که دارد همیشه کنار مردم است و تدابیری اندیشیده که نقش بیشتری در سفره خانواده‌ها داشته باشد.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا حدی بتوانیم سفره پربرکتی را برای شهروندان تهرانی مهیا کنیم.

راد خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر در میادین میوه و تره‌بار استان تهران، میوه‌جات، سبزیجات و حبوبات از ۲۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر از سطح شهر ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم بتوانیم تا آخر هفته نیز چهار بازار میادین میوه و تره‌بار به شهر تهران اضافه کنیم و در این راستا بتوانیم خدمات شهری را افزایش دهیم. در ایام پایانی سال، ساعت کار میادین از ساعت ۸ تا ۹ شب است و در روز ۲۹ اسفند میادین تهران از ساعت ۸ تا ۱۸ فعالیت می‌کنند تا در روز آخر سال بیشتر در کنار خانواده‌های خود باشند.

وی افزود: تا زمانی که ستاد تنظیم بازار، گوشت و مرغ دراختیار سازمان میادین قرار دهد، قطعا نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد و در حال حاضر گوشت گرم داخلی با ۲۰ درصد کاهش قیمت نسبت به شهر تهران در بازار میادین توزیع می‌شود.

راد درباره معضلات و مشکلات سازمان میادین شهر تهران نیز افزود: ۲۴ سال است که سازمان میادین احداث شده است و در سازمان میادین، وزارت کشور، شهرداری تهران، اتحادیه‌ها و اصناف حضور دارند.

وی گفت:‌ ما در اینجا به عنوان شهردار سازمان میادین هستیم  و اتحادیه و اصناف نیز نظارت به فعالیت‌ها دارند.

وی یادآور شد: روزی ۱۶ هزار تن میوه وارد سازمان میادین می‌شود و میوه تهران و ۶ استان دیگر را تأمین می‌کند و ما نیز در این مدت تلاش کرده‌ایم تعامل و همکاری خوبی را با دوستان اتحادیه برای حل مشکلات  داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار افزود:‌ تاکنون فرمانده پلیس راهور، فرمانده ناجا و دیگر دستگاه‌های ذیربط در سازمان میادین حضور پیدا کردند و ایستگاه‌های آنها نیز موجود است، حتی پلیس امنیت و مبارزه با مواد مخدر نیز در این سازمان حضور دارند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که ورود و خروج به سازمان میادین شهر تهران به سیستم کنترل ترافیک شهر تهران متصل شود و از مرکز کنترل ترافیک، این سازمان رصد شود، چرا که ترددها به این سازمان بسیار زیاد است.

راد ادامه داد: ما از لحاظ قانونی نمی‌توانیم نسبت به دریافت عوارض پسماند و نوسازی اقدام کنیم، ولی با سایر بخش‌ها از جمله شهرداری منطقه ۱۹ و معاونت مالی و درآمد صحبت کرده‌ایم که نسبت به  دریافت این عوارض اقدام کند.

وی گفت: در حال حاضر بعضی از زباله‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار به دامداری‌ها داده می‌شود و گروهی نیز از دانشگاه امیرکبیر برای تبدیل زباله به کمپوست و یا خوراک دام اقدام کرده‌اند که در این خصوص تفاهم‌های لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار درباره توزیع مواد پروتئینی نیز گفت: در این حوزه ما تأمین کننده نیستیم، بلکه سهمیه‌ای را توزیع می‌کند و براساس آن نیز نسبت به توزیع این سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر گوشت گرم داخلی در میادین میوه و تره‌بار ۲۰ درصد پایین‌تر از سطح شهر به فروش می‌رود و استقبال خوبی نیز در این خصوص شده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مدیرعامل شهروند اعلام کرده است توزیع گوشت دولتی دیگر در مراکز میادین میوه‌ و تره‌بار نخواهد بود و از شهروند توزیع می‌شود، گفت: روز گذشته ۲۰ تن و امروز ۱۲ تن گوشت دولتی در مراکز میادین میوه‌ و تره‌بار شهر تهران توزیع شده است و تا لحظه‌ای که در این خصوص گوشت و یا مرغ با نرخ دولتی به سازمان بدهند، نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد.

وی گفت:‌ توزیع گوشت با کارت ملی و یک بار در طول ماه بین ۳ تا ۴ کیلو به هر شهروند است.

وی درباره ارائه خدمات به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز گفت:‌ سازمان میادین میوه و  تره‌بار ۱ و ۲ تعطیل است و ۳ تا ۵ تا ساعت ۱۴ باز است و از روز ۵ نیز کلیه میادین میوه و  تره‌بار به صورت دائم باز هستند./فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید