در این مطلب شما را با طرز تهیه پاناکوتا وانیلی با سس انبه آشنا میکنیم

وانیل: یک دوم قاشق چایخوری

شیر:یک لیوان

طرز تهیه پاناکوتا وانیلی با سس انبه

در مرحله اول باید یک قاشق چایخوری پودر ژلاتین را درون ظرف مخصوصی بریزید و چند قاشق آب به آن اضافه کنید و سپس روی حرارت قرار دهید تا به مدت ده دقیقه هم زدن به خوبی حل شود و ژلاتین بدست آید.

پس از پوست کندن انبه ها و جدا کردن گوشت انبه ها، آن ها را با مقداری پودر هل درون یک قابلمه ریخته و بر روی حرارت گاز قرار دهید تا با حرارت متوسط و هم زدن شما انبه گرم شود.

پوره ای که از انبه بدست می آید را به ارتفاعی که یک بند انگشت است را درون لیوان های مناسب ریخته و داخل یخچال بگذارید تا به خوبی سرد شده و به صورت جامد درآید.

در این مرحله دو قاشق چایخوری از پودر ژلاتین را درون ظرفی ریخته و مقداری آب به آن اضافه کنید و سپس روی حرارت گاز قرار دهید و به مدت ده دقیقه هم بزنید تا ژلاتین حل شود.

برای تهیه کردن پاناکوتا باید خامه، شیر، شکر و اسانس وانیل را درون یک قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قراردهید و تمامی مواد را هم زده تا داغ شوند و به مواد ژلاتین حل شده را اضافه کرده و مخلوط کنید و سپس لیوان هایی را که درون یخچال گذاشته بودید را از درون یخچال خارج کرده و پاناکوتا را روی لایه قبلی آن بریزید و سپس درون یخچال بگذارید تا به خوبی سرد و جامد شود و برای تزیین کردن از پسته و مغزیجات دیگر استفاده نمایید.

مواد لازم برای تهیه پاناکوتا وانیلی با سس انبه

خامه صبحانه:۴۰۰گرم

انبه: دو عدد

پودر ژلاتین: سه قاشق چایخوری

پودر هل: یک دوم قاشق چای خوری

پسته: به مقدار لازم

شکر: یک دوم لیوان

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید