در این مطلب چندین میوه را برای افرادی که تمایل به چاق شدن صورت خود دارد معرفی خواهیم کرد.

میوه های خوشمزه برای چاقی صورت و پر کردن گونه‌ها
به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، چاقی صورت و پر کردن گونه‌ها هر چهره‌ای را جوان‌ و جذاب‌تر می‌کند. بسیاری از افراد با وجود سن و سال کمی که دارند به خاطر صورت کدر، لاغر و پر چین و چروکشان پیرتر از سنشان به نظر می‌رسند. بخش مهمی از روتین‌های پوستی و جوان سازی بر پوست و شکل صورت تمرکز دارد زیرا نقطه‌ی عطف بدن است و ظاهر آن تاثیر بسیاری زیادی بر ظاهر فرد دارد. جدا از محصولات تجاری زیادی که در بازار برای این موضوع وجود دارد، تغذیه اهمیت بسیار زیادی دارد.

به یاد داشته باشید که هیچ راهی برای چاقی فقط صورت وجود ندارد. با مصرف میوه‌های پرکالری، تمام بدن شما به طور متناسب چاق خواهد شد.ا عتدال را در مصرف میوه‌ها رعایت کنید. برخی از میوه‌ها قند بالایی دارند و مصرف بیش از حد آنها می‌تواند مضر باشد.

چه میوه ای برای چاقی صورت خوبه؟

موز

موز یکی از محبوب‌ترین میوه‌ها در جهان است که از جمله بهترین میوه ها برای چاقی صورت نیز می‌تواند به حساب آید. افزایش وزنی سالم را به کمک موز می‌توانید تجربه کنید. یک عدد موز با سایز متوسط حدودا ۱۱۰ کالری دارد و این کالری به کربوهیدرات‌ها به ویژه قندهای طبیعی مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز مربوط می‌شود که همه آنها بی‌ضرر هستند.

پر کردن گونه‌ها با این 6 میوه!

انبه

در برخی از نقاط جهان، انبه (Mangifera indica) "سلطان میوه ها" نامیده می شود . انبه در ایران، دوست‌داران بسیار زیادی دارد و به‌سبب طعم شیرین و خوشمزه‌اش، در سبد غذایی خانواده‌ها جای خوبی پیدا کرده است. درست مثل موز، این میوه از کربوهیدرات بسیار زیادی تشکیل شده و به همین خاطر هم در لیست بهترین میوه های چاق کننده صورت و بدن قرار می‌گیرد.

انجیر

انجیر میوه‌ای شیرین و غنی از مواد مغذی است که مصرف آن را به عنوان یکی از بهترین میوه ها برای چاق شدن صورت به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته برای کمک به چاقی صورت، انجیر خشک بهتر از انجیر تازه می‌تواند باشد.

یک عدد انجیر خشک به طور متوسط 20 تا 25 کالری دارد و کالری آن عمدتا از کربوهیدرات‌ها یعنی قندهای طبیعی مثل فروکتوز و گلوکز به دست می‌آید. انجیر منبع غنی فیبر است و غنی از ویتامین‌های K، B6 و B2 و مواد معدنی مثل منیزیم، کلسیم و آهن به شمار می‌آید.

پر کردن گونه‌ها با این 6 میوه!

آووکادو

یکی از سالم‌ترین مواد خوراکی برای چاقی صورت، آووکادو است. خواص آووکادو بسیار متنوع است. این خوراکی مقدار زیادی کالری، فیبر و چربی مفید داشته و سرشار از ویتأمین‌ها و مواد معدنی است. آووکادو را می‌توانید به صورت‌هایمختلف به همراه غذا مصرف کرده و یا از ماسک آن بر روی صورت خود استفاده کنید.

ویتامین C، ویتامین B6 و مواد معدنی مهم مانند منیزیم، منگنز و پتاسیم را در موز به وفور می‌توانید بیابید. برای کمک به چاق شدن صورت و بدن مصرف روزانه 1 عدد موز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر می‌خواهید تاثیر موز در چاقی بیشتر شود، آن را در قالب شیر موز یا معجون مورد استفاده قرار دهید.

نارگیل

نارگیل را همه دوست داریم، نه‌تنها به خاطر طعم و مزه دوست‌داشتنی‌اش، بلکه به‌خاطر فواید بسیار زیادی که برای سلامتی ما به‌همراه دارد. الان هم می‌توانیم بگوییم که این میوه به‌سبب چربی و کربوهیدرات خوبی که دارد، می‌تواند روی چاقی صورت ما نقش داشته باشد.

انگور

میوه های چاق کننده عموماً همگی‌شان خوشمزه و شیرین هستند و اکثر ما آن‌ها را دوست داریم. ۱۵۱ گرم انگور حاوی ۱۰۴ کالری است و ویتامین‌های C و K موجود در آن، به بهبود سلامت بدن‌مان کمک می‌کنند.

سخن پایانی : اگر به دنبال چاقی صورت هستید، باید بدانید که محال است بتوانید با مصرف مواد غذایی کاری کنید که فقط صورتتان چاق شود و بدنتان بدون تغییر باقی بماند. حتی قرص چاقی که فقط مخصوص چاق شدن صورت باشد نیز وجود ندارد. مصرف میوه‌ها به عنوان خوراکی‌های سالم و مغذی، می‌تواند به چاقی صورت و بدن شما کمک کند. با انتخاب میوه‌های مناسب و رعایت اعتدال، می‌توانید به طور طبیعی و سالم به وزن دلخواه خود برسید.

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید