۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 7610162

پس از گذشت مدتی از مصرف اتو باید به فکر جرم زدایی اتو باشید در غیر این صورت عمر این دستگاه کوتاه خواهد شد.گفتنی است در صورت عدم جرم زدایی اتو این احتمال وجود دارد که لباس ها لکه شوند و  دیگر کیفیت خود را از دست بدهند از این رو تمیز کردن اتو از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

استفاده از سرکه

یکی از مهم ترین روش های تمیز کردن اتو استفاده از سرکه است برای این منظور کافی است مقداری سرکه را با آب مخلوط کنید و در داخل اتو بریزید و بعد از داغ شدن آب آن را بر روی پارچه بخار بزنید تا تمام رسوب داخل اتو برطرف شود و پس از خالی شدن آب و سرکه باید دوباره آب خالی را داخل اتو بریزید و دوباره بخار بزنید تا از بوی سرکه نیز دیگر خبری نباشد.

استفاده از نمک

برای تمیز کردن کف اتو کافی است مقداری نمک را با آب مخلوط کرده و با استفاده از پارچه کف اتو را تمیز کنید تا دیگر از شر آلودگی های کف اتو نیز رها شوید.

استفاده از سرکه و نمک

یکی از موثرترین روش های تمیز کردن اتو استفاده از سرکه، نمک و آب است بدین صورت که یه مایعی با استفاده از این موارد تهیه کرده و در داخل مخزن اتو بریزید و سپس بعد از داغ شدن آب، بخار اتو را بزنید تا رسوبات داخل آن خارج شود.

استفاده از خمیر دندان

برای رهایی از خراش های کف اتو می توانید با استفاده از خمیر دندان و پارچه خراش های ایجاد شده در کف اتو را به راحتی از بین ببرید.

استفاده از جوش شیرین

یکی دیگر از روش های تمیز کردن رسوبات داخل اتو استفاده از جوش شیرین و آب است برای این منظر کافی است مقداری جوش شیرین را به داخل آب بریزید و آن را مخلوط کنید و سپس به داخل مخزن اتو بریزید و سپس دکمه بخار را بزنید تا رسوبات داخل اتو به خارج بریزد.

در پایان باید خاطر نشان کرد که خالی کردن آب اتو پس از هر بار مصرف می تواند باعث کاهش رسوب داخل اتو شود.

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید