رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ملت ایران نیاز به دلسوزی آمریکاییان و ایادی شأن ندارند و خودشان از پس مشکلاتشان بر می‌آیند.

به گزارش سلام نو، حجت‌الاسلام محمد قمی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه تحریم‌ها هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نکرده، اظهار کرد: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب شاهد بوده ایم که هر زمان دشمنان فشارهای خود را بیشتر کرده اند، مردم با توان بیشتری به حمایت از نظام پرداخته و اجازه نداده اند دشمنان به اهدافش برسند.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت ترامپ حس استکبار ستیزی مردم ایران تقویت شده و مردم ما تنفرشان از سیاست‌های دولت آمریکا و استکبار جهانی بیشتر از گذشته شده است.

قمی ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد بودیم که سران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بیش از گذشته در مورد انقلاب ما اظهار نظر کرده و به زعم خود برای ما دلسوزی می‌کنند، در حالی که ملت هوشیار و آگاه ایران نیازی به این دلسوزی‌ها ندارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ملت ایران نیاز به دلسوزی آمریکاییان و ایادی شأن ندارند و خودشان از پس مشکلاتشان بر می‌آیند.

قمی با بیان اینکه در ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم بهترین پشتوانه برای انقلاب و نظام بوده اند، ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در کشور ما به وجود آمده، اما مردم توانستند از تمامی این سختی‌ها عبور کرده و به پیروزی‌های مختلف دست پیدا کنند تا جایی که امروز ایران اسلامی در زمره کشورهای قدرتمند دنیا قرار دارد.

قمی یادآوری کرد: در این ۴۰ ساله هر جا مردم نقششان پررنگ بوده موفق بودیم و هرجایی که چشم امیدمان به خارج از کشور و بیگانگان بوده، ضربه خورده ایم.

وی سپس با اشاره به نقش اثرگذار مردم استان کرمانشاه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کرمانشاهیان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با حضور در عرصه‌های مختلف از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کرده‌اند.

قمی ادامه داد: کرمانشاهیان همواره با حضور پرشور خود در صحنه‌های مختلف دشمنان را از دستیابی به اهداف شومشان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بازداشته اند.

قمی اضافه کرد: استان کرمانشاه با تقدیم ۹۸۰۰ شهید در دوران دفاع مقد و ۱۵ شهید مدافع حرم دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید