بعد از گذشت ۹ سال، اعزام زائران به حج عمره از فردا سوم اردیبهشت ماه با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

آغاز اعزام زائران به حج عمره از فردا

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها خبری جدید درباره اعزام به حج عمره ارائه کرده است.حج عمره یکی از دو نوع حج معروف در اسلام است. در این نوع حج، زائران به شهر مکه سفر کرده و مراسم‌های خاصی را در مسجد الحرام و زیارت مکه و مدینه انجام می‌دهند.حج عمره معمولاً در هر زمانی از سال قابل انجام است و زائران می‌توانند بر اساس تمایل شخصی خود به سفر بروند. این نوع حج می‌تواند به روحانیت و تقوا کمک کند و یک فرصت برای تجدید نشاط و ارتباط با خداوند باشد.حج عمره شامل تشریفات مختلفی مانند آیین طواف و سعی و قربانی است. زائران در این مراسم‌ها می‌توانند نزدیکی خاصی به خداوند و انبیا و مسلمین از سراسر جهان پیدا کنند.در ادامه خبری جدید درباره اعزام حج عمره را میخوانید.

زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: پروازهای حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

محمد حسین آجیلیان افزود: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

آجیلیان اضافه کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پروازهای حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

1. حج عمره یکی از دو نوع حج معروف در اسلام است. در این نوع حج، زائران به شهر مکه سفر کرده و مراسم‌های خاصی را در مسجد الحرام و زیارت مکه و مدینه انجام می‌دهند. 2. حج عمره معمولاً در هر زمانی از سال قابل انجام است و زائران می‌توانند بر اساس تمایل شخصی خود به سفر بروند. این نوع حج می‌تواند به روحانیت و تقوا کمک کند و یک فرصت برای تجدید نشاط و ارتباط با خداوند باشد. 3. حج عمره شامل تشریفات مختلفی مانند آیین طواف و سعی و قربانی است. زائران در این مراسم‌ها می‌توانند نزدیکی خاصی به خداوند و انبیا و مسلمین از سراسر جهان پیدا کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید