وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چند روز پیش با آقای امیرعبداللهیان تماس داشتم و خواهش کردم که سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کنند، چون وضعیت خوبی نیست و مردم منتظر هستند.

وزیر ارشاد: از امیرعبداللهیان خواهش کردم که سریع‌تر موضوع حج عمره را بررسی کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازگشت وجه متقاضیان عمره در صورت درخواست، خبر داد.

محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز -چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲- در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مشکل ایجاد شده برای عمره مفرده و بازگشت وجه واریزی ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: هماهنگی لازم با بانک مرکزی انجام شده و کسانی که می‌خواهند، پولشان به سرعت به آن‌ها برمی‌گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: آن چه که مربوط به سازمان حج بوده ما انجام داده‌ایم و من از آقای امیرعبداللهیان هم چند روز پیش خواهش کردم که سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کنند، چون وضعیت خوبی نیست و مردم منتظر هستند. ان‌شاءالله دوستان وزارت خارجه همت کنند و با همتایان سعودیشان این مشکل را حل کنند و دولت سعودی هم با تلاش بیشتر این مسئله را حل کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که بهانه سعودی‌ها برای لغو عمره چه بوده است؟ گفت: من در جریان نیستم.

اسماعیلی همچنین درباره متولی قرآن در کشور بیان کرد: ما یک شورای برنامه‌ریزی توسعه قرآنی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم. اخیرا هم ریاست آن به سازمان تبلیغات داده شده و دوستان ما با حاج آقای قمی در ارتباط هستند. ما در این خصوص ناهماهنگی نداریم. رئیس کمیته ترویج ما هستیم و از همه وزارتخانه‌ها عضو این کمیته هستند که جلسات آن ماهانه انجام می‌شود و الان در بهترین حالت خود به سر می‌برد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید