انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، با یادآوری توییتش درباره دف‌زنی در استادیوم آزادی، گفت: در همان زمان توییت زدم و گفتم خانم‌هایی که در استادیوم اقدام به دف‌زنی کردند، معرف زن ایرانی نیستند. زن ایرانی با علم، کارآفرینی و مدال‌آوری‌شان در صحنه‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کنند.

خزعلی، معاون رئیس جمهور: بانوانی که در استادیوم اقدام به دف‌زنی کردند، معرف زن ایرانی نیستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، با یادآوری توییتش درباره دف‌زنی در استادیوم آزادی، گفت: در همان زمان توییت زدم و گفتم خانم‌هایی که در استادیوم اقدام به دف‌زنی کردند، معرف زن ایرانی نیستند. زن ایرانی با علم، کارآفرینی و مدال‌آوری‌شان در صحنه‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کنند.

خزعلی هرگونه هماهنگی برای انجام این اقدام در استادیوم آزادی را رد کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های معاونت تحت مسئولیتش درباره مادران کارمند، گفت: برنامه شغل منعطف را در دست تهیه داریم که امیدوارم با همکاری سایر دستگاه‌ها تصویب شود. رییس‌جمهور نیز به همه دستگاه‌ها دستور دادند به عنوان اتاق عملیات زن و خانواده عمل کنند و به بحث خانواده‌محوری به صورت عملیاتی ورود پیدا کنند.

خزعلی ادامه داد: در جلسه‌ای که چند روز قبل با رییس‌جمهور داشتیم قرار شد دستگاه‌ها با نگاه خانوادگی‌محوری طرح‌ها و برنامه‌های‌شان درباره خانواده را تهیه کنند.

وی تاکید کرد: مقرر شد کلیه مسائل مربوط به خانواده و جمعیت از جمله سقط جنین و سایر مسائل مربوطه را آماده و با هماهنگی معاونت امور زنان پیشنهاد بدهند به همین دلیل ما دیگر به این مسئله ورود نمی‌کنیم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید