معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در نشست با نمایندگان سایر کشورها به آنها اعلام شد که شرایط خوبی برای پیشرفت زنان و افزایش فعالیت علمی و اجتماعی زنان در دولت سیزدهم انجام شده است.

خزعلی معاون رئیس جمهور: به نمایندگان سایر کشورها اعلام شد که شرایط خوبی برای پیشرفت زنان در دولت رئیسی انجام شده

به گزارش سلام نو به نقل از مهر،  معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از توجه به بحث خانواده و زنان غزه در نشست با نمایندگان کشورهای مختلف خبر داد.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم اختصاص یک درصد بودجه کل کشور به زنان و خانواده بوده است.
وی ادامه داد: در نشست با نمایندگان سایر کشورها به آنها اعلام شد که شرایط خوبی برای پیشرفت زنان و افزایش فعالیت علمی و اجتماعی زنان در دولت سیزدهم انجام شده است.
خزعلی افزود: همچنین به موضوع جنگ غزه پرداخته شد و گفته شد که وضعیت زنان غزه و فقری که به شدت فراگیر شده و بسیاری از خانواده‌ها که مجبور می‌شوند بخشی از غذای خود را حذف کنند و به فرزندان خود بدهند اسفناک است و باعث شده که اغلب مادران این فداکاری را می‌کنند.
خزعلی گفت: در ارتباط با همه افراد و کسانی که با آنها برخورد داشتیم توجه بر این موضوع که رژیم غاصب صهیونیستی دستش را به خون زنان و کودکان غزه آغشته کرده را خواستار شدیم البته کشورها با اینکه همراه هستند و کار را برای عملیاتی کردن هموار کرده‌اند اما هنوز موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.
وی در خصوص پرداختن به دیگر موضوعات در حوزه زنان در حاشیه نشست‌ها گفت: به غیر از نشست‌های چند جانبه که برگزار شد با کشورهای مختلف عربستان ترکیه و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی و.. نشست‌هایی نیز برگزار شد که بحث اهمیت خانواده را مطرح کردیم که با استقبال خوبی مواجه شدیم.
لینک کوتاه کپی لینک
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید