عکسی جدید از سمیرا حسن پور در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

تغییر باورنکردنی سمیرا حسن پور + عکس

به گزارش سلام نو:عکسی جدید از سمیرا حسن پور منتشر شده است. سمیرا حسن پور بازیگر ایرانی است. سمیرا حسن پور همسر سامان سالور کارگردان است. سمیرا حسن پور در سریال پایتخت در نقش گلرخ بازی کرده است. در ادامه عکس جدید سمیرا حسن پور را مشاهده میکنید.

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 16 آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. او در یک خانواده 5 نفری بزرگ شده و 2 برادر دارد.این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است.سمیرا حسن‌پور در سال 1395 با سامان سالور، کارگردان سینما ازدواج کرد .سمیرا حسن‌پور علاوه بر بازیگری، ورزش والیبال در تیم هنرمندان را به صورت حرفه ای دنبال می کند و در کنار آن، به تمرین موسیقی و پیانو نیز می پردازد.

سمیرا حسن‌پور از دوران دبیرستان به هنر علاقه مند شده و پس از ورود به دانشگاه، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد، او با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در کلاس های بازیگری، حضور در صحنه تئاتر را به صورت حرفه ای ادامه داد.

این بانوی هنرمند با سریال چاردیواری در سال 1388 وارد قاب تلویزیون شد و در دومین تجربه خود با نقش گلرخ سریال پایتخت 1 در سال 1390 چهره اش به شهرت رسید.

تغییر باورنکردنی سمیرا حسن پور + عکس

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید