در این مطلب دستور تهیه غذاهای فوری و ساده را برای شما آوردیم.

غذاهای ساده و فوری برای ناهار

به گزارش سلام نو، ناهار چی بپزم؟ ناهار چی درست کنم؟ و… این سوالات یکی از پرتکرارترین پرسش های مادران و کدبانوهای ایرانی است. مادرانی که خانواده و فرزندانشان را در اولویت قرار داده و سعی می کنند غذاهای پرخاصیت، خوشمزه و متنوع را در سفره خانواده بگنجانند، برای همین این قبیل سوالات به دغدغه اکثر آنان تبدیل شده است.

ناهار یکی از وعده‌های اصلی غذایی است که باید در تهیه آن دست کم از مواد غذایی موجود در سه گروه غذایی استفاده شود، پیشنهاد می کنیم در وعده ناهار از غذای سالم خانگی به جای غذاهای آماده و فست فودها استفاده نمایید و در ادامه با طرز تهیه انواع غذا برای ناهار، ناهار نونی، ناهار با برنج، ناهار سریع، ناهار ساده، ناهار نیم ساعته، ناهار زمستانی، ناهار بدون برنج، ناهار ارزان و خوشمزه، ناهار سالم و … آشنا شوید.

غذا چی درست کنم؟

بهترین پاسخ به سوال ناهار چی بپزم شما میتواند غذایی باشد که مواد اولیه آن در دسترس تر و تا حدودی اقتصادی باشند. وقتی می پرسید ناهار چی درست کنم یا ناهار غذا چی بپزم ، گاهی هدف شما از پخت غذا برای ناهار، یک غذای خیلی سریع و فوری است که وعده مورد نیاز بچه ها و همسری که میانه روز برای خوردن نهار به خانه بازمیگردد را فراهم کنید، در این شرایط غذاهای فوری با مرغ مثل، پاستا با سس آلفردو و مرغ یا ناگت ، میتواند پیشنهاد غذای مناسبی باشد.

اما اگر دغدغه شما گزینه چی درست کنم تکراری نباشه، باشد باید کمی تنوع را چاشنی منوی خود کرده و از لیست غذا با بادمجان یا غذا بدون گوشت در بخش چی بپزم، ایده بگیرید.

سالاد ماکارونی؛ پیشنهادی برای ناهار چی بپزم شما

سالاد ماکارونی یکی از گزینه های عالی برای وعده نهار است و از آنجاییکه مواد سالاد ماکارونی با توجه به طبع و سلیقه تا حدودی قابل تغییر است، میتوان آن را خوشمزه تر هم درست کرد. طرز تهیه سالاد ماکارونی مجلسی یا طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده تفاوتی ندارد و در اکثر رسپی های آموزش داده شده در فضای مجازی، مواد لازم برای سالاد ماکارونی تقریبا یکسان هستند.
تفاوتی ندارد شما طرز تهیه سالاد ماکارانی با مرغ را انتخاب کنید یا با ژامبون، در هر صورت تهیه سالاد ماکارونی به عنوان یک غذای خوشمزه و سریع، چندان زمان خاصی از شما نخواهد گرفت. سیب زمینی، مرغ، خیارشور، تخم مرغ و سس و مختلاف دیگر اصلی ترین ترکیبات یک سالاد ماکارونی ساده هستند که وعده غذایی شما را متنوع تر و لذیذتر میسازند.

غذای ساده برای نهار و شام

غذای ساده میتواند لیست بلندبالایی را شامل شود؛ از غذای ساده برای شام بگیر تا غذای ساده برای ناهار، مواردی را شامل می شوند که بسته به ذائقه خانواده یا رژیم غذایی که دنبال میکنید، مثل انواع غذاهای نونی مثل کشک بادمجان، ساندویچ های خانگی، شامی کباب، کوکو سبزی یا غذا با پلو و برنج.
لازم نیست شام ساده و غذای خوشمزه ای که یک نهار مقوی را برایتان تامین کند، غذای خیلی پیچیده ای باشد و شما میتوانید غذای ساده با کمترین مواد را با هنر و سلیقه خود به نحوی اماده کنید که یک حتی غذای جدید و ساده بنظر برسد. سوای غذاهای مجلسی برای شام و نهار، اغلب اوقات به عنوان ناهار ساده، پیشنهاد ما انواع کوکوها و غذاهایی است که بدون گوشت و برنج تهیه می شوند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید