اگر شماهم به فکر این موضوع هستید که برای روز مادر برای همسر و مادرتان چه هدیه ای تهیه کنید ، تاپایان این خبر همراه ما باشید.

بهترین کادو برای روز مادر چیست؟ | کادوی روز مادر چی بخریم؟

به گزارش سلام نو، فردا چهارشنبه ۱۳ دی مصادف با تولد حضرت فاطمه و روز زن است. روز مادر درایران هرساله جشن گرفته میشود. بسیار افراد در این روز به فکر کادو روز مادر هستند. شاید شماهم ایده ای برای کادو روز زمادر به ذهنتان نرسد. پس تاپایان این خبر کنار ما بمانید.

پول نقد

بحث کارت هدیه یا اسکناس های تا نخورده نیست. حق انتخاب را هدیه بدهیم یا ندهیم؟

خب این مسئله به یک عالمه مسئله دیگر بستگی دارد.

راستش یک مشاهده شخصی محدودِ خود من به عنوان نویسنده این سطور نشان می دهد که بعضی خانم ها واقعا عاشق پول نقد هستند. در محله ما خانم بزرگی زندگی می کرد که اگر بچه هایش به جای پول، چیز دیگری می خریدند و هدیه می کردند خوشش نمی آمد و چه بسا قهر می کرد.

اما همه خانم ها اینطور نیستند. گاهی اوقات دادن پول یا کارت هدیه می تواند اینطور برداشت شود که شما حاضر نیستید وقت و حوصله کافی برای انتخاب یک هدیه خوب را برای طرف مقابل خرج کنید.

ضمن این که مقدار پولی هم که هدیه می کنید می تواند خیلی چالش برانگیز شود.

البته بعضی اوقات شرایط ما را به این نتیجه می رساند که هدیه کردن پول نقد را انتخابی درست در نظر بگیریم. مثلا ممکن است مادر شما دچار گرفتاری مالی باشد و شما بخواهید به بهانه روز مادر با هدیه کردن پول، کمی از بار مشکلاتش کم کنید.یا پیش از این برای همسر خود هدیه هایی خریده اید که باب سلیقه اش نبوده و ترجیح می دهید به او حق انتخاب بدهید.به هر صورت حواستان باشد که حتی در این مورد هم بهتر است مراقب بار احساسی هدیه خود باشید، مثلا اگر به همسر خود پول هدیه می کنید حتما تاکید کنید که این پول را برای خودش خرج کند و اگر دوست داشته باشد موقع خرید، حتما همراهیش می کنید.

لوازم آشپزخانه

معروف است که می گویند برای آقایان هدیه هایی بخرید که برایشان کاربرد داشته باشد و به دردشان بخورد. در این تفکر خریدن یک جعبه ابزار می تواند مردان را خوشنود کند.

اما آیا خرید قابلمه و ماهیتابه و پارچ و لیوان و چرخ گوشت برای یک بانو، انتخاب خوبی است؟

خب. باز هم نمی شود قاطعانه رای منفی صادر کرد.اما می شود متوجه شد که خیلی از مادرها و همسرها، دوست ندارند که هدیه ای دریافت کنند که در درجه اول مربوط به خانه و آشپزخانه است، حتی اگر موقع دریافت آن به روی خودشان نیاورند. زنها معمولا بییشتر مایلند هدیه ای شخصی تر و عاشقانه تر دریافت کنند.

خرید محصولات چرمی

اگر برای خرید هدیه روز مادر، محصولات چرمی را انتخاب نموده اید، باید به شما تبریک بگوییم چرا که سلیقه بسیار خوبی دارید. محصولات چرمی از ارزشمند ترین و محبوب ترین هدایایی است که اکثر خانم ها به آن علاقه دارند. دلیل این محبوبیت را میتوان اصالت محصولات چرمی،زیبایی چشم نواز آن و البته دوام بالای این محصولات دانست. برای خرید محصولات چرمی، کیف پول چرمی، کیف دوشی چرمی، هولدر موبایل و جلد پاوربانک چرمی را به شما توصیه میکنیم.

نقاشی بشقاب های سفالی

اگر دستی به هنر و نقاشی دارید می توانید، از آن برای هدیه دست ساز برای روز مادر استفاده کنید، ما چند نمونه از این طراحی را برای ایده گرفتن شما قرار داده ایم.

کتاب؛ هدیه روز زن مناسب برای حافظه

به طور کلی کتاب جزو محصولاتی به حساب می‌آید که خرید آن به عنوان کادو سخت است؛ زیرا حتما باید سلیقه فرد مورد نظر را بشناسید. ولی اگر قصد خرید هدیه روز مادر ارزان را دارید، این مورد برای شما مناسب است. زیرا هم قیمت کتاب ارزان است و هم شما سلیقه مادرتان را می‌شناسید.

اکثر مادران عاشق خواندن داستان هستند. به همین دلیل است که می‌دانند در کودکی چگونه برای ما قصه و لالایی تعریف کنند. کتاب‌خواندن ذهن مادران را آزاد می‌کند و ذهن آن‌ها را روشن و حافظه آن‌ها را قوی نگه می‌دارد. پس بسته به سلیقه مادرتان، یک رمان خوب انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید