خرید هدیه مناسبتی جالب است همراه باشید و بدانید بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

به گزارش سلام نو پاسداری، مکتب امام حسین (ع) است. به پاس قدردانی از این مقام غرور آفرین، روز سوم شعبان در تقویم ایران به نام روز پاسدار به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، نامگذاری شده است.

اشکها بین کـه از این خنده بدامان دارد ای سلیل اشرف اولاد آدم السلام بهین جشن و سرور شیعیان اسـت دیگر زنخل رسالت پدید شد ثمری سرور معنوی بر پاست هر جا درود ای صفای دل عاشقان میلاد امام حسین«ع» و روز پاسدار مبارک باد.

بهترین کادو برای دوست به مناسبت روز پاسدار

از ساعت کلاسیک گرفته تا یک گجت هوشمند، شما حق انتخاب هر چیزی را خواهید داشت.

ساعت کلاسیک یا هوشمند

یکی از اکسسوری‌های مهمی که اغلب مردان همیشه از آن استفاده می‌کنند، ساعت است. اگر پدر یا همسر شما به ساعت‌های کلاسیک عقربه‌ای علاقه‌مند است و دوست دارد مدل‌های متنوعی از ساعت را داشته باشد؟! که بخت یار شماست.

چون بازار پر از انواع ساعت با برندهای مختلف و شکل‌های متفاوت است که نیاز هر سلیقه‌ای را تأمین می‌کند.

اما اگر همسر شما جوان و پر مشغله است یا پدر به روزی دارید که از اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مربوط به سلامت زیاد استفاده می‌کند، می‌توانید برای آن‌ها ساعت هوشمند بخرید.
البته یک ساعت، فارغ از کلاسیک یا هوشمند بودنش می‌تواند از نظر قیمت بسیار متنوع باشد. اما اگر به دنبال یک جنس مرغوب با کارکرد بالا هستید، باید برای خرید چنین هدیه‌ای زیاد هزینه کنید.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

قبل از خرید ساعت مچی باید به سبک زندگی، شخصیت و سلیقۀ شخص دریافت‌کننده هدیه دقت کنید. ساعت رولکس، اوج شکوه و خلاقیت در صنعت ساعت‌سازی است.

اگر به فکر خرید هدیه لوکس و لاکچری هستید، مدل‌های مختلف ساعت رولکس اصیل و گران‌قیمت، انتخاب ایده‌آلی برای شما هستند. برندهایی مانند کاترپیلار، سیکو، کاسیو، الگانس نیز مدل‌های مختلف ساعت مچی را با کیفیت فوق‌العاده و در عین حال، قیمت‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌تر تولید می‌کنند.

ساعت هوشمند گزینه جذابی است. این ساعت‌ها با ترکیب طراحی زیبا و امکانات هوشمند، مدیریت بهتر زندگی روزمره، پیگیری فعالیت‌های ورزشی و ارتباط با دنیای دیجیتال را برای افراد امکان‌پذیر می‌کنند و هدیه‌ای مفید و کاربردی برای آقایان هستند.

ساعت هوشمند را از برندهای معتبر با گارانتی مطمئن خریداری کنید تا عزیزانتان بتوانند سال‌ها با خیال راحت از آن استفاده کنند.

گوشی موبایل

اگر مدت‌هاست پدرتان گوشی موبایل خود را عوض نکرده است و از کاهش سرعت یا اشکالات فنی آن به ستوه آمده، اصلاً نباید از خودتان بپرسید هدیه روز پدر چی بخریم؟ وارد یکی از بهترین فروشگاه آنلاین گوشی موبایل شوید و از میان صدها مدل موجود، یکی را که مناسب پدرتان است و نیازهای او را تا چند سال آتی تأمین می‌کند را تهیه کنید.
گوشی موبایل هدیه ای خاص برای روز مرد است که می‌توان آن را برای همسران عاشق تکنولوژی نیز تهیه و آن‌ها را غافل‌گیر کرد.

هدفون بلوتوثی

هدفون‌های بلوتوثی اپل، هدیه‌ای جذاب و لوکس هستند. این گجت‌های محبوب و دوست‌داشتنی با کیفیت و شارژدهی فوق‌العاده بالا تولید می‌شوند و تجربه جدیدی از گوش‌کردن به موسیقی را برای فرد هدیه‌گیرنده ایجاد می‌کنند.

اگر به فکر خرید هدفون بلوتوثی برای هستید، هدفون‌های بلوتوثی سامسونگ نیز کیفیت و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و در کنار مشخصات فنی عالی، قابلیت‌های بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای مثال، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو، اولین گجت پوشیدنی سامسونگ، با قابلیت حذف نویز فعال، کیفیت صدای HD در مکالمه و حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا طراحی شده است.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

ماشین اصلاح

مردی را می‌شناسید که از هدیه گرفتن یک ماشین اصلاح جدید با برند درجه یک و کاربردی خوشحال نشود؟ در تأمین هزینه آن مشکلی ندارید و می‌خواهید یک عمر پدر یا همسرتان را مرتب و آن کادر شده ببینید، یک ماشین اصلاح برای آن‌ها بخرید.

فقط دقت کنید که ماشین اصلاح انتخابی شما به اندازه کافی کاربردی بوده و در ایران از خدمات پس از فروش برخوردار باشد. توصیه دیگر ما به شما این است که برای خرید چنین هدیه‌ای تا جائیکه ممکن است نظر پدر یا همسرتان را جویا شوید. چرا که نیازها و سلایق مردان در زمینه کاربردهای ماشین اصلاح و انتظاراتی که از آن دارند با یکدیگر متفاوت است.

یکی دیگر از وسایل کاربردی که می‌توانید روز مرد به آقایان هدیه دهید، ماشین ریش تراش است. انتخاب ماشین ریش تراش باعث می‌شود تا عزیزانتان سال‌های متمادی بتوانند از این هدیه ارزشمند استفاده کنند. برندهایی مانند فیلیپس، پاناسونیک، کیمی در بازار ایران موجود هستند.

پاوربانک

پاوربانک انتخابی مفید و هوشمندانه برای هدیه است. پاوربانک‌ها، با ظرفیت‌ها و امکانات مختلف به افراد امکان می‌دهند که تلفن همراه یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی خود را به راحتی شارژ کنند. پاوربانک به عنوان یک همراه قابل اعتماد در سفرهای کاری، تفریحی و حتی در هنگام استفاده روزانه از تلفن هوشمند، تبلت، هدیه‌ای جذاب و کاربردی است.

عطر یا ادکلن

در یکی دو سال اخیر قیمت عطر و ادکلن به قدری بالا رفته است که اگر تصمیم دارید یک هدیه لاکچری تهیه کنید که مطمئن باشید حتماً به مذاق پدر یا همسرتان خوش می‌‎آید، می‌توانید عطر یا ادکلن بخرید.
در خصوص تهیه این هدیه برای مرد باید مراقب باشید که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا آنچه می‌خرید یک عطر مرغوب، اصل و درجه یک باشد.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

بهترین کادو برای همسر به مناسبت روز پاسدار

برنامه گردشی سفر

اگر نمیدانید کادو برای چی بخرید یک برنامه گردشگری چند روزه با توجه به سلیقه مرد موردنظرتان می تواند یک انتخاب مناسب برای او باشد.

کوهنوردی و کمپینگ : به عنوان کادوی روز مرد کوهنوردی یک ایده مناسب است. سفر خود را با یک فعالیت کوهنوردی در میان مسیرهای کوهستانی آغاز کنید. شب را در چادرهای کمپینگ به سر ببرید و از زیبایی‌های طبیعت در شب لذت ببرید.

قایقرانی در دریاچه : اگر از دریا و دریاچه لذت می برید میتواند به عنوان هدیه روز مرد قایقرانی در دریاچه را امتحان کنید. برای تغییری دلپذیر، یک روز را به قایقرانی در یک دریاچه نزدیک اختصاص دهید. این فعالیت فرصتی برای آرامش و لذت بردن از آب و هوای تازه فراهم می‌کند. یک روز آرام را به ماهیگیری در یک رودخانه نزدیک اختصاص دهید و شب را با آتش‌بازی و گرد هم آمدن دور آتش تمام کنید.

پیاده‌روی در جنگل و مشاهده حیات‌وحش: این دو روز را به گشت و گذار در جنگل‌ها و تماشای حیات وحش اختصاص دهید. از نزدیک شاهد زیبایی‌های بکر طبیعت و حیوانات وحشی باشید.

کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی

برای پدر، همسر یا برادری که روزانه ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کند چه هدیه‌ای می‌تواند مناسب‌تر از کفش چرمی باشد.

با خرید یک کفش چرمی مناسب برای مردی که او را دوست دارید به او یادآور خواهید شد که چقدر سلامتی او برایتان مهم است و تا چه اندازه به آسایش او اهمیت می‌دهید.

کفش چرمی مناسب‌ترین کادو روز پدر برای پدر شوهر نیز هست. همراه ا کفش می‎‌توانید به صورت ست از کیف پول چرم اصل نیز استفاده نمایید و هر دو را به عنوان یک هدیه گران بها به پدر خود هدیه دهید.

کیف دوشی مردانه چرمی یا کیف لپ تاپ چرم نیز می‎‌تواند هدیه بسیار مناسبی برای پدر یا همسری باشد که کارمند است یا هر روز مجبور است لپ تاپ خود را به محل کارش ببرد. به طور کلی انواع کیف چرم مردانه گزینه خوبی به عنوان هدیه ای خاص برای روز مرد است.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

هدفون یا هندزفری

این دو جزو بهترین پیشنهادهای خرید هدیه برای پدران یا همسران است. به ویژه این که می‎توان مدل‌های بسیار متنوع با برندهای مختلف و طیف قیمتی گسترده‌ای از آن‌ها را فروشگاه‌ها یافت که هر کدام کارایی‌های مختلفی دارند.

ست اصلاح

ست اصلاح یک هدیه بسیار جذاب، خلاقانه و مفید است که می‌توانید آن را با یک قیمت مطلوب به عنوان هدیه روز مرد برای پدر یا همسرتان تهیه کنید.

این ست می‌تواند شامل خمیر ریش، افترشیو، تیغ ریش تراش مرغوب و کرم ضد جوش بعد از اصلاح باشد. کافی است به یک فروشگاه لوازم بهداشتی معتبر سر بزنید و از فروشنده بخواهید از یک برند معتبر برای شما یک ست اصلاح تهیه کند.

لباس و گرمکن ورزشی

احتمالاً لازم به توضیح نیست که چاقی و فعالیت کم یکی از اصلی‌ترین معضلات جامعه امروز است. شاید این‌طور به نظر برسد که مردان به واسطه فعالیت گسترده‌تر در جامعه کمتر از زنان دچار چاقی می‌شوند. اما این تصور چندان هم صحیح نیست.

پس اگر گزینه مناسبی به عنوان کادوی روز پدر در نظر ندارید، خرید لباس و گرمکن ورزشی می تواند یک هدیه خاص برای روز مرد به حساب بیاید. چون قیمت خرید یک دست لباس یا گرمکن ورزشی مرغوب که چندین سال بتوان از آن استفاده کرد خیلی زیاد نیست.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

بهترین کادو برای پدر به مناسبت روز پاسدار

محصولات کوچک چرمی

کیف پول چرم

کیف پول چرم مردانه، با ظاهری شیک و کلاسیک، نه تنها کاربردی است بلکه نمادی از سبک و ظرافت است. چرم با کیفیت بالا نه تنها زیبایی دارد بلکه با گذشت زمان بهتر نیز می‌شود.

کیف چرم مدارک

برای پدرانی که همیشه با مدارک و اسناد سروکار دارند، یک کیف چرم مدارک مردانه می‌تواند هدیه‌ای عملی و در عین حال لوکس باشد. این کیف‌ها با داشتن فضای کافی و طراحی مرتب، نظم و کارایی را به زندگی روزمره اضافه می‌کنند.

کمربند چرم

یک کمربند چرم اصل باکیفیت، علاوه بر اینکه جنبه کاربردی دارد، می‌تواند جزء ضروری در هر کمد لباس مردانه‌ای باشد. این هدیه نمایانگر دقت شما به جزئیات و اهمیت دادن به ظاهر پدرتان است.

همیشه به دنبال چرم‌های طبیعی و باکیفیت باشید که علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام بالایی دارند. انتخاب رنگ و سبکی که با سلیقه و نیازهای پدرتان همخوانی داشته باشد، مهم است. رنگ‌های کلاسیک مانند مشکی و قهوه‌ای انتخاب‌های امنی هستند.

رزرو یک سالن ماساژ

اگر فکر می‌کنید این هدیه‌ای ماندگار نیست، اشتباه می‌کنید. به واسطه زندگی پر مشغله امروزی مردان وقت زیادی برای خودشان ندارند که در آن کمی ریلکس کنند و تن از خستگی مفرط جسمی بشویند. شما می‌توانید این فرصت را با رزرو یک وقت ماساژ عالی برایشان فراهم کنید.

ضمن آن که لذت گرفتن یک ماساژ حرفه‌ای لذتی نیست که به راحتی فراموش شود. پس اگر می‌خواهید با بودجه‌ محدود خود یک هدیه غافلگیر کننده به پدر یا همسرتان بدهید، برایشان از یک سالن معتبر و تمیز وقت ماساژ بگیرید.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

کتاب

اگر مردی که دوستش دارید به خواندن کتاب علاقه‌مند است، یا مدت‌هاست دنبال یک عنوان خاص از کتاب می‌گردد، چرا شما آن را به عنوان هدیه برایش فراهم نکنید؟
البته تصور نکنید کتاب کادوی بی ارزش یا خیلی ارزان قیمتی است. قیمت کاغذ بسیار زیاد است و به همین واسطه کتاب روز به روز گران‌تر می‌شود. ضمن آن که کتاب از نظر فرهنگی بهترین و ماندگارترین هدیه‌ای است که می‌توانید آن را برای پدر، همسر یا برادرتان تهیه کنید.

کادوی روز پاسدار چی بخرم

خودکار رومیزی

خودکار رومیزی هدیه ای است که برای اکثر شخصیت ها مناسب است.می توانید برای این که خودکار را به یک کادو مذهبی تبدیل کنید، بر روی آن نقش و نقوش اسلیمی حک یا چاپ کنید.

تی شرت با نمادهای مذهبی

تی شرت ها معمولا متداول ترین نوع هدیه تولد هستند. شما می توانید برای دوست مذهبی خود یک تی شرت با نقش و یا نوشته های مذهبی تهیه کنید و یا طرح دلخواهتان را روی تی شرت چاپ کنید و آنرا به دوستتان هدیه دهید.

تابلوهای مذهبی

تابلوهای مذهبی نیز یکی از ماندگار ترین نوع هدایای مذهبی است. می توانید یک تابلو از احادیث و آیه های قرآنی به صورت آماده خریداری کنید و یا یک آیه دلخواه را بدهید روی چوب و یا فلز حک کنید و آن را به دوستتان هدیه دهید.

پیکسل های مذهبی

پیکسل های زیادی هستند که بر روی آن نقوش اسلامی و مذهبی حک شده است. می توانید مجموعه ای از آن ها تهیه کنید و به دوست مذهبی خود هدیه دهید. فقط دقت داشته باشید که بهتر است این پیکسل ها را همراه با وسایل دیگری به دوستتان هدیه دهید.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

قرآن نفیس

قطعا یکی از بهترین هدایا که می توانید به یک فرد مذهبی دهید، یک جلد قرآن نفیس است. قرآن های نفیس دارای تنوع در ابعاد و قیمت هستند.بهترین نوع این قرآن ها،قرآن نفیس با جلد چرم است که دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد.

تسبیح

یکی از بهترین نوع هدیه برای پسر مذهبی، انواع تسبیح با سنگ های اصل می باشد.تسبیح های کهربا در بین تسبیح ها دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند. بهتر است برای خرید تسبیح دقت داشته باشید تا یک تسبیح با سنگ های تقلبی به جای سنگ اصل خریداری نکنید.ت سبیح خریداری شده را در یک جعبه زیبا قرار دهید تا ارزش هدیه خودتان را چندین برابر کنید.

امروزه با پیشرفت صنعت تسبیح سازی در کشور ، شاهد تولید و فروش انواع مدل های تسبیح مردانه در بازار هستیم که میتوانید یکی از آن ها را به عنوان هدیه کادو دهید. از فواید خریدن این کالا میتوان به این مسئله اشاره نمود که به جز آنکه که مورد پسند دوست شما قرار میگیرد ، بلکه شما هم در ثواب ذکر گفتن او شریک خواهید شد.

مجسمه مذهبی

تندیس ها و مجسمه های زیادی از نماد ها و اسامی مذهبی در بازار موجود هستند.آن ها هم می توانند جزو هدایای ماندگار برای افراد مذهبی به حساب بیایند.

ساعت دیواری با زمینه نقوش مذهبی

ساعت دیواری هایی در بازار موجود می باشند که با نقوش و اسامی امامان مزین شده اند.این ساعت دیواری ها معمولا کار دست هستند و از قیمت بالایی برخوردار می باشند.

کتاب های مذهبی

کتاب های مذهبی هم گزینه ی خوبی برای تمامی رده های سنی میباشند.حتی این گزینه میتواند بهترین هدیه مذهبی برای کودکان نیز به حساب بیاید.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

انگشتر های سنگ

انگشتربا سنگ طبیعی معمولایک هدیه با ارزش برای آقایان مذهبی به حساب می آید.اگر برای شخص مورد نظر ارزش زیادی قائل هستید و هزینه ای که برای او میکنید اهمیت ندارد این گزینه، انتخاب مناسبی به حساب می آید.

ماگ با نقوش مذهبی

نقش و یا جمله مذهبی دلخواهتان را پیدا کنید و بدهید آن را روی یک ماگ چاپ کنند. ماگ ها هدایایی هستند که با همه سلیقه ای جور در می آیند و کاربرد بسیار زیادی نیز دارند.

کاشی هفت رنگ با اسما خدا و ائمه

سردر خانه‌های قدیمی، طاقچه خانه مادر بزرگ‌ها، طرح‌های دیواره‌های بناهای تاریخی و مساجد، همیشه کاشی‌هایی منقش به اسما الهی و یا ائمه اطهار وجود دارد.

کاشی‌های هفت رنگ قدمت بسیاری در صنایع دستی ایران دارند. تا آنجا که می‌توان ریشه این هنر یعنی آجرپزی را در هفت هزار سال پیش بررسی کرد. قبل از شایع شدن تولید و استفاده از کاشی هفت رنگ معمولا ایرانیان از آجرهای بدون لعاب برای تزئین بناهای خود استفاده می‌کردند.

پیشینه کاشی هفت رنگ و کاشی‌های لعاب دار را باید از دوره هخامنشی مورد بررسی قرار داد. هرچند استفاده تا زمان دوره سلجوقی‌ها کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

هنر کاشی کاری هم مثل خیی از رشته‌های هنر در دوره صفویه به اوج بلوغ خود رسید و تا امروز نیز هنوز هم متداول است.

کاشی‌های مذهبی با بسته بندی‌های فاخر هم از جمله محصولاتی هستند که شما می‌توانید در ایام و مناسبت‌های مذهبی به افرادی که علاقه‌مند هستید هدیه بدهید.

بهترین کادو برای دوست، همسر، پدر به مناسبت روز پاسدار چیست؟ | کادوی روز پاسدار چی بخرم؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید