اگر شما نیز از سایت‌های خارجی برای خرید و فروش استفاده می‌کنید، قطعا متوجه این موضوع شده‌اید که این روزها با وجود تحریم‌ها علیه ایران، این کار اندکی سخت شده ولی غیر ممکن نشده است.

با پرفکت مانی از سایتهای خارجی آسان خرید کنید

ما در این مطلب قصد داریم درمورد خرید و فروش از سایتهای خارجی با پرفکت مانی صحبت کرده و شما را با این سیستم پرداخت بین‌المللی بیشتر آشنا کنیم. شما توسط این سایت سیستم می‌توانید بدون هیچ محدودیتی نسبت به پرداخت‌های خود در سایت های خارجی اقدام کرده و خرید و فروش پرفکت مانی را تجربه کنید.

آیا برای ایرانی ها محدودیت خرید از سایتهای خارجی وجود دارد؟

همان‌طورکه ذکر شد محدودیت‌های ایجاد شده علیه ایران توسط کشورهای خارجی، باعث شده خرید از سایت‌های خارجی نیز برای ایرانیان با محدودیت روبه‌رو شود. این موضوع باعث شده تا ایرانیان برای انجام معاملات و نقل و انتقال پول، روش‌های دیگری را جایگزین کنند.

محدودیت‌های اعمال شده از طرف سایت‌هایی خارجی به دو دسته تقسیم شده‌اند که دسته اول مربوط به سایت‌هایی نظیر الامارت، آمازون و چند سایت دیگر است که پس از تحریم‌ها، دسترسی به سایت خود را برای کاربران ساکن ایران مسدود کرده‌اند.

 دسته دوم تحریم‌ها مربوط به سایت‌هایی هستند که برای خرید و فروش در آن‌ها نیاز به مستر کارت یا ویزا کارت الزامی بوده که باز هم به‌دلیل تحریم‌های اعمال شده، ایران نیز در لیست کشورهای قرار دارد که به سیستم بانک جهانی متصل نیست.

این مشکل باعث می‌شود که با وجود داشتن مستر یا ویزا کارت، پست و ارسال کالای خریداری شده با مشکل روبرو خواهد شد. پس می‌توان گفت که خرید از سایتهای خارجی با پرفکت مانی یکی از معدود راهکارهایی است که می‌تواند تراکنش‌های مالی خود را توسط آن انجام دهید.

شما می‌توانید برای خرید و فروش و معاملات خود به سایت ایکس پی نیز مراجعه کرده و از خدمات این صرافی بهره‌مند شوید.

با پرفکت مانی از سایتهای خارجی آسان خرید کنید

چه سایتهایی از پرفکت مانی حمایت می کنند؟

اگر خرید از سایتهای خارجی با پرفکت مانی را برای انجام تراکنش‌های مالی خود انتخاب کرده‌اید قطعا به لیستی از سایت‌هایی که این سیستم را حمایت می‌کنند نیاز دارید. ما در ادامه بهترین سایت‌هایی را که از پرفکت مانی حمایت می‌کنند، ذکر کرده‌ایم.

۱- آمازون

شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از کالا و خدمات را از سایت آمازون توسط پرفکت مانی خریداری کنید.

۲- eBay

استفاده از پرفکت مانی برای خرید لوازم مختلف نظیر لوازم الکتریکی و کلکسیون‌هایی از محصولات بی‌نظیر یا لباس‌های قدیمی در ای‌بای نیز امکان‌پذیر شده که تمام خریداران از سراسر جهان می‌توانند به‌سهولت از این سایت خرید کنند.

۳- استیم

استیم نیز از جمله سایت‌هایی مطرح است که خرید با پرفکت مانی را پوشش داده و به شما امکان خرید بازی، محتواهای دانلودی و محصولاتی در این زمینه را خواهد داد.

۴- علی اکسپرس

یکی دیگر از سایت‌های مطرح که توسط پرفکت مانی می‌توان به خرید لوازم خانگی و الکترونیکی در آن اقدام کرد، علی اکسپرس است که به روزترین محصولات را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

۵- والمارت

والمارت با طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی و اجناس ضروری این امکان را فراهم کرده که توسط سیستم پرفکت مانی به خرید از این سایت اقدام کنید.

۶- تارگت

تارگت نیز از سایت‌هایی محبوب عرضه کننده لوازم الکترونیکی، مبلمان، مواد غذایی و پوشاک است که زمینه خرید از آن توسط پرفکت مانی فراهم شده است.

از سایر سایت‌هایی که خرید با پرفکت مانی از آن‌ها امکان‌پذیر شده می‌توان به Newegg، Overstock، Best Buy و G۲a اشاره کرد. این مراکز تنها سایت‌های ارائه دهنده خدمات با پرفکت مانی نبوده و سایت‌های زیادی  این سیستم بین‌المللی انتقال پول را تحت حمایت خود قرار داده‌اند.

خرید پرفکت مانی چه مزایایی دارد؟

خرید از سایتهای خارجی با پرفکت مانی دارای مزایای زیادی است و در واقع این سیستم یک فرصت ایده‌آل برای کشورهایی محسوب می‌شود که در لیست تحریم شده‌ها قرار گرفته‌اند. از این مزایا می‌توان به مواردی که در ادامه ذکر شده اشاره کرد.

  • انتقال سریع، امن و آسان پول
  • امکان انجام تراکنش‌های الکترونیکی بدون هیچ محدودیتی
  • نگهداری پول و همچنین دریافت سود ماهانه در قبال مانده حساب
  • استفاده به‌عنوان یک سیستم پرداخت امن برای خرید و فروش کالا یا دریافت پول
  • خرید ارز دیجیتال
  • امکان انجام پرداخت‌های ماهانه به‌صورت کاملا منظم و برنامه‌ریزی شده

برای انجام تراکنش‌های مالی و خرید و فروش ارز دیجیتال، می‌توانید، سایت ایکس پی را نیز به‌عنوان یک مجموعه معتبر انتخاب کرده و با اطمینان کامل معاملات خود را از طریق این صرافی انجام دهید.

مزایای حساب پرفکت مانی برای ایرانیان

با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشور ایران صورت پذیرفته، پرفکت مانی با ارائه خدمات ویژه در دسترس تمامی ایرانیان قرار دارد. با ثبت‌نام سیستم می‌توانید از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. مزایای پرفکت مانی برای ایرانیان عبارتند از:

۱- برخورداری از اپلیکیشن کاربردی

۲- پشتیبانی از روش‌های مختلف تامین مال

۳- کنار زدن تحریم توسط این سیستم به‌صورت کاملا قانونی

۴- رابط کاربری ساده

۵-بهره‌مندی از سیستم بین المللی و خدمات پرداخت برای کشورهایی مانند ایران که در تحریم به سر می‌برند.

۶- عدم پرداخت مالیات در هنگام انجام دادن تراکنش‌ها و پایین بودن قیمت کارمزد در پرفکت مانی

صرافی ایکس پی این امکان را فراهم کرده که تا بتوانید ووچر پرفکت مانی را توسط این سایت تهیه کرده و خرید و فروش توسط این سیستم را با امنیت کامل و در چهارچوب قوانین کشور ایران انجام دهید.

با پرفکت مانی از سایتهای خارجی آسان خرید کنید

چگونه بدانیم یک سایت پرفکت مانی را می‌پذیرد؟

همان‌طور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد، سایت‌هایی زیادی هستند که اجازه خرید توسط ووچر پرفکت مانی را به کاربران خود داده و خدمات ویژه‌ای را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

اما از کجا بدانیم چه سایتی پرفکت مانی را به‌عنوان سیستم پرداخت قبول دارد؟ قطعا با مراجعه به سایت‌های خارجی، در بخش پرداخت گزینه‌هایی را مشاهده کردیده‌اید که مشخص کرده‌اند با چه روشی قصد خرید دارید و پرداخت دارید.

اگر در سایت مورد نظر گزینه پرداخت با پرفکت مانی را مشاهده کردید، این سایت را نیز در لیست خرید از سایتهای خارجی با پرفکت مانی قرار دهید. یک نکته قابل ذکر، خرید ووچر پرفکت مانی است که شما می‌توانید این کوپن با ارزش را از صرافی ایکس پی تهیه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید