پرفکت مانی یک سیستم و پلتفرم برای پرداخت بین‌المللی است که به واسطه آن می‌توانید در سایت‌های خارجی به خرید انواع محصولات و خدمات مورد نیاز خود بپردازید.

خرید ووچر پرفکت مانی به صورت آنی از سایت معتبر

با وجود تحریم سرویس‌های انتقال ارز، پرفکت مانی همچنان فعالیت قدرتمندی دارد و شما می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی، خریدهای اینترنتی خود را به‌راحتی انجام دهید.

با ما همراه باشید تا به معرفی این سرویس و خدمات و مزایای آن بپردازیم و شما با این سرویس بیش‌تر آشنا شوید تا بتوانید خرید و فروش اینترنتی را در سطح جهانی انجام دهید.

پرفکت مانی چیست؟

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که بخواهید محصول با خدماتی را از سایت‌های خارج از کشور تهیه کنید یا برای برخی افراد در خارج از ایران پول انتقال دهید و ریال خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. برای این کار باید به خرید ووچر پرفکت مانی رو بیاورید.

با گسترش جوامع نیاز به ارتباط با کشورهای دیگر روزبه‌روز رو به افزایش است و همین موضوع باعث شده‌ تا افراد برای ارتباط گرفتن با مردم کشورهای دیگر، اقدام به ایجاد و خرید ووچر پرفکت مانی کنند تا از این طریق بتوانند امور مختلفی را انجام دهند.

پرفکت مانی یک سیستم و پلتفرم برای پرداخت بین‌المللی است که به واسطه آن می‌توانید در سایت‌های خارجی به خرید انواع محصولات و خدمات مورد نیاز خود بپردازید.

با ایجاد یک حساب در پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی می‌توانید پول خود را به تمام ارزهای معتبر دنیا تبدیل کرده و به سراسر جهان پول انتقال دهید یا درآمد ارزی داشته باشید.

دفتر رسمی شرکت پرفکت مانی (Perfect Money) در پاناما قرار دارد و این پلتفرم می‌تواند خدمات پرداخت پول، دریافت و ارسال آن را برای کاربران خود فراهم کند و این کار از طریق اینترنت انجام می‌شود. 

کاربرد و مزیت ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی  کاربردها و مزایای گوناگونی دارد که همین موارد باعث شده‌ تا این پلتفرم به یکی از بهترین‌ها در زمینه خرید و فروش بین‌المللی تبدیل شود. در ادامه به برخی کاربردها و مزیت‌های آن می‌پردازیم تا بیش‌ از پیش به اهمیت داشتن یک حساب پرفکت مانی پی ببرید.

کاربردهای پرفکت مانی

  • انتقال ارز به‌صورت آنلاین و با سرعت بالا انجام می‌شود.
  • ارز به‌صورت دلار، یورو و ارزهای دیگر می‌توان دریافت کرد.
  • می‌توان ارز دلاری یا یورو را به ریال تبدیل کرد.
  • محصول یا خدمات خاصی را از سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی در کشورهای دیگر می‌توان دریافت کرد.
  • پول‌های شما به‌صورت امن در این حساب‌های الکترونیکی نگهداری شده و به‌صورت ماهانه سود دریافت می‌کنید.
  • با داشتن یک حساب پرفکت مانی می‌توانید به خرید بیت کوین، دلار، یورو و دیگر ازرهای دیجیتال بپردازید.

مزیت‌های ووچر پرفکت مانی

  • یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید ووچر پرفکت مانی این است که امنیت بالایی دارد.
  • همچنین می‌توان با داشتن یک حساب انواع معاملات جهانی را انجام داد.
  • داشتن یک حساب پرفکت مانی کمک می‌کند تا بتوانید به‌صورت نامحدود به انتقال پول و ارز بپردازید زیرا حساب پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد.
  • پس از خرید ووچر پرفکت مانی شما می‌توانید به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه ارز جابه‌جا کرده و در بازار جهانی معامله کنید.
  • سرعت انتقال ارز با حساب پرفکت مانی بسیار سریع است و وقتی شما حساب‌تان را شارژ می‌کنید در مدت کوتاهی اعتبار به حساب افزوده می‌شود و می‌توانید معامله کنید.
  • خرید ووچر پرفکت مانی یک مزیت دیگر هم دارد و آن، این است که مقدار کامزد بسیار پایینی در هر معامله خرید و فروش می‌گیرد.
  • آخرین مزیت آن این است که چون از قوانین آمریکا پیروی نمی‌کند بنابراین، در ایران نیز تحریم نیست و افراد می‌توانند در این پلتفرم حساب باز کرده و از کاربردهای آن بهره‌مند شوند.  

خرید ووچر پرفکت مانی به صورت آنی از سایت معتبر

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی و خرید ووچر

برای ایجاد یک حساب در پرفکت مانی در ابتدا به وبسایت اصلی آن مراجعه کنید و سپس اطلاعات خواسته‌شده را وارد کرده تا در کم‌تر از ۵ دقیقه یک حساب افتتاح کنید.

در افتتاح حساب بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید. به‌عنوان مثال باید اطلاعات خود را به‌طور کامل و دقیق وارد کنید تا برای احراز هویت مشکلی به‌وجود نیاید. همچنین پسورد خود را ترکیبی از اعداد و حروف انتخاب کنید تا امنیت حساب شما بالاتر رود.

پس از تشکیل حساب لازم است که آن را وریفای کنید زیرا باعث می‌شود تا کارمزد کم‌تری نسبت به زمانی که اکانت شما وریفای نشده ‌است، پرداخت کنید. به این صورت که اکانت وریفای شده کارمزد ۰.۵ درصد دارد در حالی که اکانت وریفای نشده باید کارمزد ۲ درصدی را برای هر خرید و فروش پرداخت نمایید که نسبت به حالت قبل، مبلغ بالایی است.

همچنین با وریفای کردن، امنیت حساب شما بالا می‌رود و دیگر امکان بلاک‌شدن حساب‌تان وجود ندارد.

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای خرید ووچر پرفکت مانی، این است که از طریق شرکت‌های واسطه ایرانی مانند وبسایت تالار ارز استفاده کنید. پس از مراجعه به سایت روی گزینه پرفکت مانی کلیک کرده و گزینه خرید ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید تا خرید ووچر تکمیل شود.

طریقه شارژ پرفکت مانی

پس از ایجاد یک حساب و خرید ووچر پرفکت مانی، برای اینکه بتوانید از این حساب استفاده کنید باید آن را شارژ کنید. در ادامه مراحل شارژ پرفکت مانی را برای شما شرح می‌دهیم.

مرحله اول پس از ایجاد حساب این است که وارد حساب کاربری خود شوید. پس از آن در مرحله دوم باید به بخش سپرده‌گذاری (Deposit) سایت رفته و گزینه e-Voucher را انتخاب کنید.

مرحله بعد به این صورت است که اطلاعات ووچر خریداری‌شده مانند شناسه کد ۱۰ رقمی را وارد سایت کنید. در قسمت e-Voucher سایت کد ۱۰رقمی ووچر را وارد کرده و در قسمت Activation Code شناسه ۱۶ رقمی را وارد کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی به صورت آنی از سایت معتبر


در این بخش یک کادر با نام Turning Number نیز وجود دارد که در آن باید کد امنیتی را وارد کنید. پس از وارد کردن کد امنیتی روی گزینه Activate an e-Voucher کلیک کرده تا ووچر خریداری‌شده به حساب شما واریز شود.

معرفی بهترین پلتفرم خرید پرفکت مانی

پلتفرم‌های ایرانی مختلفی وجود دارند که می‌توانید در آنها خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهید اما باید در میان این پلتفرم‌ها بهترین و معتبرترین سایت را پیدا کنید تا از امنیت پول خود اطمینان خاطر داشته باشید.

یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه سایت تالار ارز است که در سریع‌ترین زمان ممکن پول شما را تبدیل یا به حساب‌تان واریز می‌کند. شما با ایجاد حساب در این سایت، می‌توانید از امنیت پول خود اطمینان کامل داشته باشید.

همچنین تالار ارز هزینه بسیار کمی را به‌عنوان کارمزد از شما می‌گیرد که همین موضوع باعث شده‌ تا خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در این سایت افزایش یابد.

شما با ایجاد حساب در این سایت می‌توانید انواع محصولات و خدمات در خارج از ایران را تهیه و خریداری کنید. همچنین می‌توانید پول خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و ماهانه سود دریافت کنید که این موضوع باعث افزایش درآمد شما می‌شود.

اگر در حین ثبت نام یا خرید ووچر پرفکت مانی در سایت تالار ارز دچار مشکل شدید می‌توانید با کارشناسان سایت تماس گرفته تا آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

جمع‌بندی

باتوجه‌ به توضیحات داده‌شده، سایت تالار ارز یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه خرید ووچر پرفکت مانی است که مزیت‌های فراوانی دارد. همچنین با پیشرفته‌شدن تکنولوژی نیاز افراد به یک حساب بین‌المللی بیش‌ازپیش احساس می‌شود که همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به‌دنبال ایجاد یک حساب پرفکت مانی باشند.

بنابراین، شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و انجام مراحل گفته‌شده اقدام به افتتاح حساب و شارژ آن کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید