پرفکت مانی به عنوان یکی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است و همه روزه کاربران زیادی از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند. با توجه به مسدود بودن سرویس‌هایی نظیر ویزا کارت، مستر کارت و پی‌پال برای کاربران ایرانی، پرفکت مانی می‌تواند جایگزین خوبی برای این کاربران باشد.

ایکس پی اکسچنج، بهترین پلتفرم تبادل  خرید پرفکت مانی با احراز هویت خودکار زیر ۱ دقیقه

شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم تبادل  آنلاین ایکس پی اکسچنج اقدام به خرید پرفکت مانی کنید. ایکس پی اکسچنج پلتفرم تبادل بدون احراز هویت بوده و فرایند خرید و فروش شما را تسریع خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی مزایای استفاده از سیستم پرفکت ‌مانی و روش‌های آسان تهیه آن توسط کاربران ایرانی بپردازیم.

پرفکت مانی چیست؟

همان‌طور که اشاره شد پرفکت مانی یا Perfect Money موسسه و سیستم پرداخت بین‌المللی است. مقر اصلی این شرکت در کشور پاناما واقع شده است و کاربران به واسطه این شرکت می‌توانند هر میزان از پول را از طریق اینترنت ارسال یا دریافت کنند. همچنین محدودیتی در انجام این امر وجود نداشته و هر کاربر در هر نقطه از جهان می‌تواند از خدمات پرفکت مانی بهره ببرد.

کاربر با استفاده از پرفکت مانی می‌تواند اقدام به خرید کالا و یا هر گونه خدمات از فروشگاه‌های آنلاینی کند که پرفکت مانی را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرند. کاربرد سیستم پرفکت مانی به این موضوع محدود نیست؛ در ادامه به ویژگی‌های این پلتفرم بیشتر اشاره خواهیم کرد.

ایکس پی اکسچنج، بهترین پلتفرم تبادل  خرید پرفکت مانی با احراز هویت خودکار زیر ۱ دقیقه

ویژگی‌های پرفکت مانی

استفاده از پرفکت مانی شامل مزایای زیادی می‌شود که در ادامه به چندی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

انتقال ارز به صورت آنلاین

 با استفاده از پرفکت مانی امکان انتقال بسیاری از ارزها به صورت آنلاین و در هر لحظه وجود دارد؛ به عبارت دیگر شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز هر میزان از ارز مورد نظر خود مانند یورو، دلار و یا هر ارز دیگری را به اشخاص دیگر ارسال کنید.

امکان دریافت ارز با انواع ارزهای فیات

 دقیقاً بر خلاف گزینه پیشین، همان‌طور که شما امکان ارسال پول به صورت ارزهای متنوع را دارید، سایر افراد نیز می‌توانند با هر ارزی که درخواست دارید برای شما پول واریز کنند.

امکان خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های اینترنتی یا وب‌سایت‌های خارجی

دسترسی به سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی و واریز وجه به حساب آن‌ها برای انجام تراکنش‌ها به یکی از معضلات کاربران ایرانی تبدیل شده است؛ اما استفاده از پرفکت مانی این امکان را به شما می‌دهد تا پرداخت‌های خود را در وبسایت‌هایی که پذیرای پرفکت مانی هستند به راحتی انجام دهید.

امکان ذخیره امن پول روی حساب و دریافت سود ماهیانه

 با توجه به سابقه و امنیت موجود بر دارایی‌ها در وبسایت پرفکت مانی، شما می‌توانید مقداری از دارایی‌های خود را به صورت آنلاین در کیف پول پرفکت مانی خود ذخیره کنید. همچنین در این صورت به دارایی‌های شما سود ثابت ماهیانه نیز تعلق می‌گیرد.

امکان خرید ارزها و دارایی‌های متفاوت

پرفکت مانی از تعداد زیادی از دارایی‌ها و ارزهای فیات مانند دلار، یورو، پوند و همچنین طلا و بیت کوین پشتیبانی می‌کند؛ پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی این دارایی‌ها را دارید می‌توانید آن‌ها را روی کیف پول پرفکت مانی خود ذخیره کنید.

ووچر پرفکت مانی، یک راه حل سریع و بی دردسر

ایکس پی اکسچنج، بهترین پلتفرم تبادل  خرید پرفکت مانی با احراز هویت خودکار زیر ۱ دقیقه

برای استفاده از خدمات پرفکت مانی حتماً نیازی به افتتاح حساب در وبسایت پرفکت مانی نخواهید داشت چرا که پرفکت مانی با معرفی یک ویژگی‌ با نام «ووچر پرفکت مانی» کار را بیش از پیش برای کاربران خود ساده کرده است. برای استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید و می‌توانید به راحتی آن را خرج کنید.

حتماً تا کنون از کارت‌های هدیه که توسط بانک‌ها صادر می‌شود استفاده کرده‌اید. ووچر پرفکت مانی عملکرد مشابهی با کارت‌های هدیه دارد و با مبلغی مشخص ساخته می‌شود. هر ووچر دارای دو کد ووچر و کد فعال‌سازی است و هر شخصی که این دو کد را در اختیار داشته باشد می‌تواند ووچر را خرج کند.

برای ساختن ووچر دو راه پیش رو داریم. یک اینکه با استفاده از موجودی حساب پرفکت مانی خود اقدام به ساخت ووچر با مبلغ دلخواه کنیم؛ اما روش دوم دریافت ووچر با مبلغ دلخواه از پلتفرم تبادل  ایکس پی اکسچنج است. شما می‌توانید هر مقدار ووچر با هر میزان پول را به راحتی از پلتفرم تبادل  ایکس پی اکسچنج سفارش دهید. با این روش دیگر حتی نیاز به افتتاح حساب در پرفکت مانی ندارید.

با استفاده از ووچر می‌توان هر میزان از پول را به هر شخص انتقال داد در حالی که شخص دریافت کننده هیچ‌گونه اطلاعی از شماره حساب شما نخواهد داشت. همچنین امکان خرید کالا و خدمات از وبسایت‌ها و فروشگاه‌ها نیز با استفاده از ووچر وجود دارد و عموماً فروشگاه‌هایی که پرفکت مانی را به عنوان یک روش پرداخت قبول دارند پذیرای ووچر پرفکت مانی نیز هستند.

ایکس پی اکسچنج بهترین پلتفرم تبادل  خرید پرفکت مانی در ایران

ایکس پی اکسچنج یکی از معتبرترین و بهترین پلتفرم تبادل ‌های آنلاین موجود است که با ارائه خدمات پرسرعت و ایمن توانست رضایت اکثریت کاربران را به همراه داشته باشد. وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان ارتباط گیری با کارشناسان ایکس پی اکسچنج در هر ساعتی از شبانه روز نیز خیال شما را از نظر استفاده از خدمات این پلتفرم تبادل  راحت می‌کند.

پلتفرم تبادل  ایکس پی اکسچنج به عنوان اولین پلتفرم تبادل  آنلاین ایرانی که ویژگی‌ احراز هویت خودکار زیر ۱ دقیقه را معرفی کرد، توانست تا فرآیند پیچیده و وقت‌گیر احراز هویت را ساده سازی کرده تا کاربر در زیر مدت زمان ۱ دقیقه آماده فعالیت و دریافت خدمات از این پلتفرم تبادل  باشد.

کلام پایانی

همان‌طور که اشاره شد پرفکت مانی یکی از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی محبوب است و افراد زیادی از خدمات ارائه شده توسط آن استفاده می‌کنند. خرید پرفکت مانی جهت شارژ حساب و یا صادر کردن ووچر پرفکت مانی از مراحلی است که به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی برای ما کاربران ایرانی دشوار شده، از این رو استفاده از پلتفرم تبادل  آنلاین ایکس پی اکسچنج می‌تواند کار را به میزان زیادی برای ما راحت کند. پلتفرم تبادل  ایکس پی اکسچنج با احراز هویت اتوماتیک زیر ۱ دقیقه و ارائه محیطی ساده و با امنیت بالا، ارائه دهند تمامی خدمات در مورد استفاده از پرفکت مانی است و کاربران می‌توانند به منظور دریافت و یا نقد کردن ووچر پرفکت مانی یا دلار پرفکت مانی به این پلتفرم تبادل  مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید