یحیی گل محمدی گفت: پرسپولیس شرایط خوبی در ورزشگاه غدیر نداشته و این وضعیت بد چمن و بی انضباطی‌ها عجیب و غریب است.

گل‌محمدی بعد از تساوی مقابل استقلال خوزستان /  از نظر روحی و روانی تحت فشاریم‌

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، یحیی گل محمدی می‌گوید پرسپولیس شرایط خوبی در ورزشگاه غدیر نداشته و این وضعیت بد چمن و بی انضباطی‌ها عجیب و غریب است.

 یحیی گل‌محمدی پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر، در کنفرانس خبری گفت: اتفاقات غیر طبیعی در این بازی رخ داد و اصلا نمی‌توان در این زمین غیرمعمولی فوتبال بازی کرد. ۲ بار عقب افتادیم و باید نتیجه را جبران می‌کردیم. در مجموع بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. فقط ۴-۳ بار روی دروازه ما آمدند که متاسفانه ۲ بار به گل رسیدند.

یحیی افزود: بازی کردن در این جو و زمین واقعا سخت بود. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و تلاش زیادی برای برد داشتیم اما متاسفانه اتفاقات عجیب و غریب و وقفه‌های طولانی در جریان بازی افتاد. این مسائل بازی را سرد می‌کند. با توجه به شرایط، مهره‌های خوبی که استقلال خوزستان دارد و فوتبال خوبی که ارائه می‌دهد، فکر نمی‌کنم رفتن سراغ این کارها خوب باشد. مساوی برای ما نتیجه خوبی نبود و با توجه به شرایط جدول نیاز به برد داشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سختی بازی در اهواز عنوان کرد: تیم‌های دیگر هم اینجا به مشکل خوردند و روی اتفاقات برنده شدند. نمی‌دانم چرا باید این همه بی‌نظمی و اتفاقات عجیب و غریب در یک بازی لیگ برتری ایران رخ بدهد. تیم ما شرایط خوبی برای بازی کردن نداشت. 

گل‌محمدی در مورد شرایط بازی ادامه داد: در کل شرایط خوبی برای بازی کردن نبود. اتفاقاتی هم در بحث داوری افتاد و طبق صحبت برخی‌ها باید داور یک تا ۲ پنالتی برای ما می‌گرفت. گل دومی هم که خوردیم خطا بود. امیر عرب براقی را داور سالمی می‌دانم و بازی سختی را قضاوت کرد. امیدوارم این صحبت‌ها واقعیت نداشته باشد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. تیم حریف به هدفش که کسب حداقل امتیاز بود رسید اما شرایط این بازی واقعا خوب نبود. نمی‌دانم این زمین ناهموار چگونه برای بازی تایید می‌شود.

گل‌محمدی در مورد شرایط بد ورزشگاه غدیر افزود: ۳-۲ تیم دیگر هم در ورزشگاه غدیر بازی یا تمرین می‌کنند. امروز دیگر بیشتر از این نمی‌شد موقعیت‌سازی کرد. با این حال توانستیم خیلی خوب پاس بدهیم. با این وجود نتوانستیم بیشتر از این برتری ایجاد موقعیت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا رتبه استقلال خوزستان را با توجه به فوتبالی که این تیم بازی می‌کند، شایسته شاگردان پورموسوی می‌داند، گفت: قبل بازی هم به کیفیت خوب فنی استقلال خوزستان اشاره کردم. تیم جوانی است که انگیزه خوبی دارد. با این فوتبال خوب، لیاقتش قعرنشینی در جدول نیست.

وی درمورد تکرار پرتاب بطری در ورزشگاه‌های مختلف و راهکار فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از این موضوع، توضیح داد: فرهنگ‌سازی بحث ریشه‌ای است که باید از قبل روی آن کار شود. شاید باید درمورد برخی مسائل مربوط به نظم در ورزشگاه‌ها بازبینی شود. همیشه این موارد در فوتبال ایران بوده و اکنون مقداری بیشتر شده است. باید ریشه یابی و حل شود.

گل‌محمدی درمورد دلیل نتاج ضعیف اخیر پرسپولیس، توضیح داد: قطعا طبق انتظاری که خودمان و هواداران داشتند، نتایج خوب نبوده است اما باید این را در نظر بگیریم که در یک فشردگی خیلی سخت قرار داشتیم. پروازهای مختلف، مصدومیت‌های بازیکنان، سرماخوردگی و آنفولانزای شدیدی که وارد تیم شد، در کسب این نتایج دخیل بود. از نظر روحی و روانی تیم تحت فشار است و دوران سختی را طی می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید