طبق آنچه که در این مقاله آموختیم نمایشگرهای شیشه‌ای نسل جدیدی از انواع نمایشگرها هستند که به دلیل بهره‌مندی از بهترین و کاربردی‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بررسی کاربردها و مزایای نمایشگرهای شیشه ‌ای

نمایشگرهای شیشه‌‌ای یکی از نوآوری‌های بسیار پرکاربرد و جذاب هستند که کاربردهای گسترده‌‌ای در صنایع مختلف دارند. این نوع نمایشگرها از شیشه‌‌های لمسی خازنی یا فویل‌‌های لمسی بر روی شیشه تشکیل شده‌‌اند که امکاناتی همچون تعامل لمسی، وضوح بالا، انتقال نور عالی و مقاومت بالا در برابر گرد و غبار را فراهم می‌‌کنند. نمایشگرهای شیشه‌ای همچنین از مزایای زیادی هم برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید» تلویزیون شهری یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات محیطی می باشد که با استفاده از آن می توانید محصولات و خدمات خود را در مکان های سرباز و سربسته تبلیغ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون شهری، روی لینک داده شده کلیک کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم کاربردها و مزایای نمایشگرهای شیشه‌ای را به طور جامع مورد بررسی قرار دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نمایشگر شیشه ای (TV Glass) چیست؟

بررسی کاربردها و مزایای نمایشگرهای شیشه ‌ای

نمایشگرهای شیشه‌ای یکی از جدیدترین انواع نمایشگرها می‌باشد که کاربردهای گسترده‌ای به ویژه در حوزه تبلیغاتی دارد.انواع نمایشگرهای شیشه‌ای دارای ضخامتی مابین 6 الی 10 میلی متر هستند که بسته به محل نصب آن‌ها می‌توان بهترین نمایشگر با ضخامت مناسب را انتخاب و خریداری کرد.

بیشتر بخوانید» نصب تلویزیون‌های شهری به منظور معرفی خدمات و محصولات هر شرکتی، نیازمند آشنایی با قوانین و مقررات نصب تلویزیون شهری خواهدبود. چراکه نادیده گرفتن مقررات می‌تواند مدیران کسب و کار را مجبور به پرداخت جریمه‌های سنگینی کند.

مزایای نمایشگرهای شیشه ای

این نوع از نمایشگرها از مزایای ویژه‌‌ای همچون کیفیت بالا در نمایش تصویر، امکان لمس با هر وسیله‌‌ای، مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و بالاترین میزان دوام و ماندگاری برخوردارند. علاوه بر آن، نمایشگرهای شیشه‌‌ای می‌توانند به صورت دائمی یا نیمه دائمی روی صفحات نصب شده و برای مانیتورهای سطحی نرم کاربرد دارند.

به عنوان یکی از بزرگترین مزایای نمایشگرهای شیشه‌ای می‌توان به این مورد اشاره کرد که می‌توانند تصاویر و ویدئوها را به صورت دو طرفه به نمایش بگذارند. با استفاده از نمایشگرهای شیشه‌ای هیچ گونه محدودیتی برای تبلیغات در فضای باز وجود ندارد و این خود مزیت بسیار بزرگی به حساب می‌آید.

از دیگر مزایای نمایشگرهای شیشه‌ای یا همان تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی می‌توان به مقاومت و ایمنی بالای آن‌ها اشاره کرد. قیمت مقرون‌به‌صرفه یکی دیگر از بزرگترین مزایای انواع نمایشگرهای شیشه‌ای است.

به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای انواع صفحه نمایش‌های شیشه‌ای می‌توان به قابلیت اتصال آن‌ها به انواع مختلفی از پلایرها اشاره کرد که از طریق پورت‌های ورودی شامل VIDEO – SVIDEO – RGB – HDMI – USB امکان پذیر می‌باشد.

کاربردهای نمایشگرهای شیشه ای چیست؟

بررسی کاربردها و مزایای نمایشگرهای شیشه ‌ای

از آنجایی که نمایشگرهای شیشه‌ای از تکنولوژی‌‌های نوینی برخوردارند، کاربردهای گسترده‌‌ای در صنایع مختلف دارند.

شما با استفاده از صفحه نمایش‌های شیشه‌ای می‌توانید محصولات و خدمات خود را روی ویترین مغازه خودتان به بهترین نحو تبلیغ کنید. بدین صورت می‌توانید توجه رهگذران را به ویترین مغازه خود جلب کنید. به عبارتی دیگر صفحه نمایش‌های شیشه‌ای، بهترین فرصت برای تبلیغات موثر محصولات و خدمات بر روی ویترین و نمای فروشگاه‌ها می‌باشد.

به عنوان اصلی‌ترین کاربردها و مکان‌هایی که امکان نصب نمایشگرهای شیشه‌ای در آن‌ها وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داخل مراکز خرید
  • سر در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها
  • ساختمان‌های اداری
  • بانک‌ها و موزه‌ها
  • نمایشگاه‌ها
  • آتلیه‌های عکاسی
  • هتل‌ها
  • سینماها
  • فرودگاه‌ها
  • متروها

نتیجه گیری بررسی کاربردها و مزایای نمایشگرهای شیشه ‌ای!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم نمایشگرهای شیشه‌ای نسل جدیدی از انواع نمایشگرها هستند که به دلیل بهره‌مندی از بهترین و کاربردی‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در پایان شما عزیزان می ‌توانید سوالات و یا تجربیات خود از تبلیغات با استفاده از صفحه نمایش‌های شیشه‌ای را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید