رژیم صهیونیستی بیمارستان بیماران سرطانی را برای دومین بار هدف قرار داد، در ویدیو زیر شاهد تصاویری از بمباران بیمارستان سرطان خواهید بود.

بمباران بیمارستان بیماران سرطانی در غزه + فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه خبر داد که بیمارستان مخصوص بیماران سرطانی در غزه برای دومین بار طی چند روز گذشته هدف قرار گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه خبر داد که بیمارستان مخصوص بیماران سرطانی در غزه برای دومین بار طی چند روز گذشته هدف قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت بهداشت دولت وابسته به حماس در غزه امروز (دوشنبه) در بیست و چهارمین روز جنگ، از افزایش تعداد شهدا به ۸۳۰۶ نفر خبر داد.

به نوشته الجزیره، طبق بیانیه این وزارتخانه، ۲۱۰۴۸ نفر نیز تاکنون با درجات مختلف زخمی شده‌اند. همچنین از میان شهدا ۳۴۵۷ نفرشان کودک و ۲۱۳۶ نفر نیز زن هستند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که رژیم اشغالگر به شکل عامدانه آمبولانس‌ها را با هدف ممانعت از امدادرسانی مورد هدف قرار می‌دهد؛ تاکنون ۲۵ آمبولانس طی بمباران‌ها منهدم شده‌اند؛ همزمان فعالیت ۲۵ بیمارستان نیز در غزه متوقف شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت غزه، ۱۹۵۰ نفر تاکنون زیر آوارها مانده‌اند که از این تعداد ۱۰۵۰ نفرشان کودک هستند. او در ادامه از تمامی ساکنان غزه خواست تا برای اهدای خون به بیمارستان الشفاء مراجعه کنند.

این مقام فلسطینی همچنین از دولت مصر نیز خواست تا گذرگاه رفح را برای ورود تجهیزات پزشکی باز کند؛ او از جامعه جهانی نیز خواست تا برای تضمین امنیت مراکز درمانی در غزه طبق قوانین بین‌المللی اقدام کنند.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیز امروز از افزایش شمار کشته‌های اشغالگران به ۱۵۳۸ نفر خبر داد. شب گذشته (یکشنبه، ۲۹ اکتبر)، «دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که از ابتدای جنگ ۳۱۱ نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی، انبارهای این سازمان در غزه «به‌ شدت آسیب دیده است».

به گزارش ایسنا، هلال‌احمر غزه با انتشار ویدیو زیر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «آسیب شدید به انبار هلال احمر فلسطین در غزه در نتیجه حمله به نواحی پیرامون این انبارها.»

هلال‌احمر فلسطین در این پیام اعلام کرد که در پی حمله رژیم صهیونیستی، این انبارها دیگر قابلیت ارائه خدمات نداشته و غیرقابل‌استفاده شده‌اند.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

با آغاز بیست‌وچهارمین روز جنگ در نوار غزه، بمباران‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف این منطقه ادامه داشته و امروز (دوشنبه) مناطق پیرامون بیمارستان الشفاء هدف بمباران صهیونیست‌ها قرار گرفت. همچنین راه‌های ارتباطی با غزه دوباره قطع شده و آژیرهای خطر در غلاف غزه به صدا درآمده است. ارتش اشغالگر همچنین اطراف بیمارستان القدس و میدان الدحدوح در منطقه تل‌الهوای این شهر را بمباران کرد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: تعداد شهدای غزه به ۸۳۰۶ تن افزایش یافت که از این میان ۳۴۵۷ تن کودک و ۲۱۳۶ تن زن هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید