قیمت بیت کوین با این‌حال در شبانه‌روز قبلی سری به کانال ۳۰ هزار دلار زده و از آنطرف کف قیمت بیت‌کوین ۲۹ هزار و ۴۴۰ دلار بوده است.

علت افزایش قیمت بیت‌کوین در کانال ۳۰ هزار دلاری
به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بیت‌کوین بعد از ۹۰ روز موفق به عبور از مرز ۳۰ هزار دلار شد. رهبر بازار ارز دیجیتال تحت‌تاثیر یک‌سری از اخبار امیدوارکننده روی قله سه ماهه معامله می‌نشیند و بازدهی هفت‌روزه ۱۱ درصدی را به ثبت می‌رساند. سولانا و ترون که جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار محسوب می‌شوند، همزمان با جهش قیمت بیت‌کوین اوج گرفتند و در عرض یک روز حدود ۳۵ میلیون دلار به ارزش به بازار ارز دیجیتال اضافه شده است.

شماره یک | علت افزایش قیمت بیت‌کوین

علت افزایش قیمت بیت‌کوین به افزایش خوشبینی‌ها پیرامون شرایط صندوق ETF بیت‌کوین در بورس آمریکا ارتباط دارد. یکی از مدیران ارشد کوین‌بیس به‌عنوان یکی از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال گفته به‌زودی برنامه‌های ETF بیت‌کوین که یک صندوق قابل معامله در بورس به‌حساب می‌آید، تایید می‌شود و پیشبینی‌ها نشان می‌دهد بزرگترین شرکت‌های مالی دنیا از آن استقبال خواهند کرد. همین خبر مثل یک پالس مثبت در بازار ارز دیجیتال عمل کرده و حداقل در این مقطع علت افزایش قیمت بیت‌کوین معرفی می‌شود. فراموش نکنیم یک هفته قبل بیت کوین در نیمه کانال ۲۶ هزار دلار معامله می‌شد و حالا بعد هفت روز حوالی مرز ۳۰ هزار دلار حضور دارد.

شماره دو | بیت‌کوین روی قله سه‌ماهه

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین امروز شنبه ۲۹ مهر به ۲۹ هزار و ۸۰۰ دلار رسیده است. قیمت بیت‌کوین به‌این ترتیب بااحتساب نرخ تقریبا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومانی تتر، معادل یک میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان تخمین زده می‌شود که به‌معنی کاهش نیم‌درصدی نسبت به ظهر جمعه است.

قیمت بیت کوین با این‌حال در شبانه‌روز قبلی سری به کانال ۳۰ هزار دلار زده و از آنطرف کف قیمت بیت‌کوین ۲۹ هزار و ۴۴۰ دلار بوده است. نمودار بیت‌کوین بیشترین قیمت روزانه آن را در ۲۴ ساعت قبلی ۳۰ هزار و ۳۰ دلار نشان می‌دهد و رهبر بازار ارز دیجیتال بعد از یکم مرداد یعنی سه ماه موفق به عبور از مرز ۳۰ هزار دلار شده است.

بیت‌کوین درحالی حوالی مرز ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود که هولدرهای آن درمقایسه با هفته قبل حدود ۱۱ درصد سود نصیبشان شده و بازدهی یک ساله تقریبا ۵۶ درصدی از خودش به جا گذاشته است. بیت‌کوین یک سال قبل حدود ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار ارزش داشت و به‌خاطر اتفاقاتی که در این مدت در بازار ارز خودمان رخ داده، سود هولدرهای ایرانی بیت‌کوین حدود ۱۳۵ درصد تخمین زده می‌شود.

شماره سه | توقف اتریوم پشت مرز هزار و ۶۳۰ دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه ۲۹ مهر به هزار و ۶۱۰ دلار رسید. خرید اتریوم به‌پول خومان ۸۱ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان خرج برمی‌دارد و درمقایسه با دیروز شاهد کاهش تقریبا یک درصدی قیمت اتریوم هستیم.

اتریوم ظهر جمعه هزار و ۶۲۰ دلار ارزش داشته و در روزهای قبلی توان عبور از مرز هزار و ۶۳۰ دلار را نشان نداده است. برخلاف بیت‌کوین که حوالی قله سه‌ماهه خودش معامله می‌شود، اتریوم نسبت به بالاترین سطح ماهانه خودش، حدود ۱۳۰ دلار کمتر قیمت دارد.

اتریوم باوجود بازدهی تقریبا ۱۱ درصدی بیت‌کوین در عرض هفت روز گذشته، فقط حدود سه درصد بیشتر از هفته قبل ارزش دارد و در بازه ۶۰ روزه و شش ماهه شاهد بازدهی منفی سه و منفی ۱۴ درصدی آن هستیم. ارز دیجیتالی که به‌خاطر تسلط ۱۶.۵ درصدی به بازار، بعد بیت‌کوین مهمترین رمزارز دنیاست و حجم بازار آن به ۱۹۲ میلیارد دلار رسیده است.

شماره چهار | تزریق ۳۵ میلیون دلار به بازار ارز دیجیتال

ارزش بازار ارز دیجیتال به بالاترین سطح طی دو ماه گذشته رسید. جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد فعلا یک تریلیون و ۱۶۸ میلیون دلار در بازار ارز دیجیتال وجود دارد که این حجم پول از روز ۲۵ مرداد امسال بی‌سابقه است.

ارزش کل بازار ارز دیجیتال در شبانه‌روز قبلی و باوجود عقب‌نشینی جزیی بیت‌کوین، حدود ۳۵ میلیون دلار ارتقا پید کرده و از یک تریلیون و ۱۳۳ میلیون دلار به یک تریلیون و ۱۶۸ میلیون دلار رسیده است.

شماره پنج | اوج‌گیری سولانا و ترون همزمان با بیت‌کوین

سولانا و ترون بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، بیشترین افزایش قیمت را همزمان با اوج گرفتن بیت‌کوین تجربه کردند.

قیمت سولانا که از حیث تسلط به بازار جایگاه هفتم را دراختیار دارد به مرز ۳۰ دلار رسیده و این بهترین پوزیشن سولانا در سه ماه گذشته است. ترون هم که امروز ۰.۰۹ دلار یعنی حدود چهار هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود بالاترین قیمت ماهانه خودش را تجربه می‌کند. دوج‌کوین، کاردانو و ریپل، اما که جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارند، از افزایش قیمت بیت‌کوین نصیب ماندند.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

قیمت

بازدهی

بیت‌کوین

29 هزار و 800 دلار

منفی نیم‌درصد

اتریوم

هزار و 610 دلار

منفی یک درصد

ریپل

0.51 دلار

صفر درصد

سولانا

29.3 دلار

مثبت 9 درصد

کاردانو

0.25 دلار

مثبت دو درصد

دوج‌کوین

0.06 دلار

مثبت یک درصد

ترون

0.09 دلار

منفی یک درصد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید