جاستین دآنتان از کی راک، سازنده بازار دارایی‌های دیجیتال، به رویترز گفت: عرضه بسیاری برای صندوق‌های بیت کوین وجود دارد...؛ اما به نظر می‌رسد تقاضای برای ETF‌های نقدی ایالات متحده بسیار بالاست.

شکستن رکورد دوساله قیمت بیت‌کوین + پیشبینی بازار

قیمت بیت‌کوین، پرارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان، روز سه‌شنبه به بالاترین حد خود در دو سال گذشته رسید.

به گزارش سلام نو به نقل از  آنا ، قیمت بیت‌کوین، پرارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان، روز سه‌شنبه به بالاترین حد خود در دو سال گذشته رسید. قیمت این توکن در معاملات اولیه آسیا تا ۵۷۰۳۶ دلار افزایش یافت که بالاترین سطح آن از نوامبر ۲۰۲۱ بوده است، قیت بیت‌کوین پس از افتتاح صندوق‌های نقدی مبادله بیت کوین (ETF) مستقر در ایالات متحده در اوایل ژانویه تا ساعت ۰۸:۳۰ به وقت گرینویچ تا قیمت ۵۶,۳۲۵ دلار افزایش یافت، این افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹ درصد ارزش کل قیمت این رمز ارز بوده است.

تحلیلگران این افزایش قیمت را ناشی از ورود نقدینگی به صندوق‌های ETF می‌دانند که در روز دوشنبه رکورد ۲.۴ میلیارد دلاری را در حجم معاملات ثبت کردند. صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین به سرمایه گذاران خرد اجازه می‌دهند که بیت کوین را به صورت غیر مستقیم از طریق وجوهی که در صرافی‌ها معامله می‌کنند خریداری کنند.

جاستین دآنتان از کی راک، سازنده بازار دارایی‌های دیجیتال، به رویترز گفت: عرضه بسیاری برای صندوق‌های بیت کوین وجود دارد...؛ اما به نظر می‌رسد تقاضای برای ETF‌های نقدی ایالات متحده بسیار بالاست.

روز دوشنبه افشا شد که شرکت نرم‌افزاری MicroStrategy که یک سرمایه‌گذار بزرگ کریپتو است، به تازگی حدود ۳۰۰۰ بیت‌کوین را به قیمت تقریباً ۱۵۵ میلیون دلار خریداری کرده است. حالا کارشناسان می‌گویند که جهش قیمت بیت‌کوین به دنبال افزایش علاقه به بیت کوین از سوی بازیگران بزرگ بازار تحت تاثیر این خبر تحریک شد. پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ردیت نیز به تازگی اعلام کرد که بخشی از ذخایر نقدی اضافی خود را در بیت‌کوین و چندین توکن کوچکتر سرمایه‌گذاری کرده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید