قیمت بیت‌کوین امروز به‌شکل لحظه‌ای ۷۳ هزار و ۳۵۰ دلار به‌ثبت رسید.

بیت‌کوین به کانال ۷۳ هزار دلار رسید
به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بیت‌کوین روند صعودی که از آذر امسال استارت زده را ادامه می‌دهد و در جدیدترین حرکت موفق به فتح کانال ۷۳ هزار دلار شده است. این بالاترین سطح تاریخی بیت‌کوین است و نسبت به قله شکل‌گرفته در آبان ۱۴۰۰ شاهد رشد پنج هزار دلاری قیمت بیت‌کوین هستیم. همزمان با بیت‌کوین، اتریوم بالاخره از مرز مقاومتی چهار هزار دلار عبور کرد و با ادامه روند فعلی می‌توانیم در روزهای آتی منتظر رکوردشکنی‌های این یکی باشیم. در شبانه‌روز قبلی دو درصد به قیمت بیت‌کوین و یک درصد به قیمت اتریوم اضافه شده، اما بررسی‌های نشان می‌دهد بایننس‌کوین و آوالانچ بهترین عملکرد روزانه را بین انواع رمزارزهای معروف داشتند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۷۳ هزار و ۳۵۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند به‌شکل لحظه‌ای ۷۳ هزار و ۳۵۰ دلار به‌ثبت رسید. بیت‌کوین البته در شبانه‌روز قبلی تا ۷۳ هزار و ۶۳۵ دلار که قله جدیدی در بازار کریپتو به‌حساب می‌آید پیشروی داشته، اما همین محدوده ۷۳ هزار و ۳۵۰ دلار نشان از رشد دو درصدی قیمت بیت‌کوین درقیاس با دیروز دارد.

بیت‌کوین دیروز روی پله‌های ابتدایی کانال ۷۲ هزار معامله می‌شد و یکبار تا زیر مرز ۷۰ هزار دلار پایین رفته است.

بیت‌کوین حالا با احتساب بازدهی دو درصدی که در ۲۴ ساعت قبلی داشته، رشد قیمت ۹ درصدی را درقیاس با هفته قبل تجربه می‌کند و نسبت به یک ماه قبل حدود ۴۵ درصد بالا آمده است.

بیت‌کوین حالا نسبت به قله دو سال قبل خودش یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار، حدود پنج هزار دلار بالاتر قرار دارد و نشانه‌ای از توقف طوفان این روزهای بازار به‌چشم نمی‌خورد. رهبر بازار ارز دیجیتال تا این لحظه به حدود ۵۲ درصد از پول‌های موجود در بازار ارز دیجیتال تسلط دارد و از این نظر اختلاف چشمگیری با اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز محبوب بازار دارد.

قیمت اتریوم؛ چهار هزار و ۵۰ دلار

اتریوم به بالای مرز چهار هزار دلار صعود کرد. دومین رمزارز مهم دنیا که صاحب ۱۸ درصد پول‌های موجود در بازار است، امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند درحالی به‌شکل لحظه‌ای چهار هزار و ۵۰ دلار معامله شد که دیروز خرید اتریوم سه هزار و ۹۹۰ دلار آب می‌خورد.

قیمت اتریوم با این اوصاف یک درصد درمقایسه با دیروز ارتقا پیدا کرده و حالا آن‌هایی که از یک هفته قبل در کیف پولشان اتریوم داشتند، به سود هشت درصدی رسیدند.

بازدهی ماهانه اتریوم کمی بیش از ۵۲ درصد تخمین زده می‌شود و این عدد در بازه سه ماهه و یک ساله به‌ترتیب به ۸۵ و ۱۵۰ درصد می‌رسد.

اتریوم با همه این حرف‌ها هنوز فاصله زیادی با قله تاریخی خودش دارد. فراموش نکنیم اتریوم آبان دو سال قبل تا مرز چهار هزار و ۸۱۰ دلار بالا رفته و با این اوصاف قیمت امروز اتریوم نسبت به این محدوده نزدیک ۱۶ درصد کمتر است.

قیمت انواع ارز دیجیتال سرشناس

بایننس‌کوین و آوالانچ با ثبت بازدهی روزانه ۱۲ و ۱۱ درصدی بهترین عملکرد را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته‌اند.

بایننس‌کوین که بعد از بیت‌کوین و اتریوم و تتر، بیشترین سهم را از بازار ارز دیجیتال به‌خود اختصاص داده، امروز درحالی نزدیک ۶۰۰ دلار ارزش دارد که دیروز بیشتر از ۵۳۲ دلار قیمت نداشت. از یک طرف دیگر بازدهی ماهانه و سه‌ماهه بایننس نیز از خود بیت‌کوین بیشتر است و اساسا بایننس روزهای خوبی را سپری می‌کند.

آوالانچ که دوباره خودش را به جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار رسانده، رشد قیمت ۱۱ درصدی را به ثبت رسانده و ارزش آن از حوالی ۴۷ به ۵۳ دلار ارتقا پیدا کرده است.

سولانا و کاردانو که به‌ترتیب پنجمین و هشتمین رمزارزهای مهم بازار هستند، مثل اتریوم رشد قیمت یک درصدی را در ۲۴ ساعت قبلی داشتند و در طرف مقابل تقریبا به‌همین اندازه ارزش ریپل و دوج‌کوین آب رفته است.

بازدهی روزانه انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال سرشناس

قیمت

بازدهی روزانه

بیت‌کوین

73 هزار و 350 دلار

مثبت دو درصد

اتریوم

چهار هزار و 50 دلار

مثبت یک درصد

بایننس‌کوین

598.6 دلار

مثبت 12 درصد

سولانا

153.9 دلار

مثبت یک درصد

ریپل

0.69 دلار

منفی یک درصد

کاردانو

0.76 دلار

مثبت یک درصد

دوج‌کوین

0.17 دلار

منفی یک درصد

آوالانچ

53.7 دلار

مثبت 11 درصد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید