بعد از پخش قسمت ششم فصل اول عصر جدید و انتشار ویدئویی از پشت صحنه این قسمت برنامه حواشی زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و خبرساز شد.

غوغای حمیدرضا ترکاشوند با اهنگ ساقی بیا استاد شجریان + فیلم

ویدیویی از خوانندگی مربی عصر جدیدی در فضا مجازی وایرال شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حمیدرضا ترکاشوند موزیسین و خواننده ایرانی است که قطعه های خاطره انگیز زیادی مانند تیتراژ پایتخت را خوانده است. حمیدرضا ترکاشوند یکی از مربیان عصر جدید بود که با استعداد های خوانندگی تمرین می کرد. ویدیوی جدیدی از این خواننده خوش صدا منتشر شده است که آوازی از محمدرضا شجریان را بازخوانی می کند.

حواشی مربی گری در عصر جدید

وی از فصل اول عصر جدید در مرحله فینال یکی از مربیان شرکت کنندگان در زمینه موسیقی و خوانندگی است که در فصل دوم نیز از مرحله مقدماتی و راستی آزمایی نیز همراه عوامل و احسان علیخانی بوده است.

البته هنگام رای قرمز آریا عظیمی نژاد به شرکت کنندگان ،گاهی اعتراض هایی نیز به او میکند که این اعتراض در فصل اول عصر جدید به بحث تبدیل شد و انتشار ویدئویی از پشت صحنه برنامه عصر جدید و صحبت های تند مربی یکی از شرکت کننده ها با آریا عظیمی نژاد داور این برنامه با واکنش احسان علیخانی مواجه شد.

بعد از پخش قسمت ششم فصل اول عصر جدید و انتشار ویدئویی از پشت صحنه این قسمت برنامه حواشی زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و خبرساز شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید