مطابق با آیین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده‌اند در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می‌گیرد.

واگذاری زمین به این افراد در شهر زنجان

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با ایام ربیع‌الاول و در آستانه میلاد پیامبر رحمت و مهربانی، ۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر زنجان واگذار می‌شود.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اصغر اسماعیلی شامگاه روز گذشته (۶ مهرماه) در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه ایام ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص)، ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)» در شهر زنجان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به اجرای درست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید دارند، اظهار کرد: در این راستا وزارت راه‌وشهرسازی نسبت به تحقق این مهم برنامه‌ریزی لازم را دارد و خود را مکلف به اجرای آن می‌داند. 

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)» از اول ربیع‌الاول تا ۱۷ این دهه به طور همزمان در کل کشور انجام می‌شود.

اسماعیلی افزود: همچنین خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند، می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. 

وی بیان کرد: مطابق با آیین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده‌اند در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان یادآور شد: اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زمین در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدیریت و برنامه‌ریزی دارد. 

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید