مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، تیم توانا (بانوان امدادگر) آنست، کوهستان و امدادهوایی نیز آماده‌باش هستند.

آمادگی هلال‌ احمر این استان برای اسکان در راه‌ماندگان کولاک احتمالی  

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان آماده اسکان اضطراری درراه‌ماندگان ناشی از برف و کولاک احتمالی است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان زنجان،حکمت‌الله هاشمی اظهار کرد: به دنبال صدور هشدار زرد هواشناسی در خصوص بارش باران، وزش باد شدید و برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان، تیم‌های عملیاتی و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده‌باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده‌اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون بیش از ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت امداد و نجات هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۰۰ امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، تیم توانا (بانوان امدادگر) آنست، کوهستان و امدادهوایی نیز آماده‌باش هستند.

هاشمی ادامه داد: در کنار این تیم‌ها، جهت پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی، یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها به‌کارگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم جهت اسکان احتمالی درراه‌ماندگان در صورت شدت برف و کولاک انجام و تجهیزات امدادی و بسته‌های غذایی جهت امدادرسانی به هموطنان نیز آماده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هموطنان هنگام صدور هشدار  هواشناسی در خصوص وقوع کولاک، بارش برف و باران از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری در جاده‌های ارتباطی استان خودداری کنند.

هاشمی تاکید کرد:  هلال احمر استان زنجان تا پایان هفته جاری با خروج سامانه بارشی در حالت آماده‌باش کامل هستند. 

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید