طی ۶ ماه نخست امسال ۱۱ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۹۳۵ دستگاه خودرو به استان گیلان وارد شده است.

ورود ۱۱ میلیون خودرو  به گیلان در تعطیلات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، غلامعلی نیک‌فهم با اشاره به کاهش یک درصدی ورود خودرو به استان طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: در این مدت ۱۱ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۵۹۱ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد سه درصدی دارد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین ورودی وسیله نقلیه به گیلان طی امسال از مسیر آزاد راه قزوین - رشت با رقم چهار میلیون و ۷۷۱ هزار و ۸۵ خودرو و محور رامسر به چابکسر با سه میلیون و ۶۹۷ هزار و ۴۰۸ وسیله نقلیه ثبت شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: بیشترین خروجی خودرو نیز از آزاد راه رشت - قزوین با رقم چهار میلیون و ۹۱۷ هزار و ۵۲۴ خودرو و از مسیر چابکسر به رامسر با تعداد سه میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۵۷ وسلیه نقلیه انجام شده‌است.

وی با اشاره به ورود ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۶۹۰ خودرو از اول تا ۳۱ شهریور ماه امسال به گیلان و کاهش یک درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: طی این مدت، ۲ میلیون ۵۰۷ هزار و ۵۰۶ خودرو از این استان خارج شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش یافته‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: طی چهار روز گذشته (از ۲۸ تا ۳۱ شهریور) نیز ۲۷۸ هزار و ۸۷ خودرو وارد گیلان شد ضمن اینکه ۲۸۸ هزار و یک وسیله نقلیه از استان خارج شده‌است.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسی‌ آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، در زمان حاضر ترافیک در تمامی راه‌های استان روان و عادی است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان‌های همجوار است.

با توجه به تقارن ایام شهادت امام حسن عسگری (ع)، آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و تعطیلات پایان تابستان به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس اعمال شده‌است.

بر اساس اعلام پلیس راه استان، تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای امروز و فردا "شنبه و یکشنبه" در محور قدیم رشت - قزوین و برعکس و در محور آستارا - اردبیل و برعکس ممنوع است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید