یکی از بهترین تفریحات ممکن برای گذراندن تعطیلات و نداشتن سفری دور و دراز، اجاره ویلا استخردار اطراف تهران است. همراه باشید و درباره آن بدانید.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

سلام نو پلاس: هرگاه نام ویلا را می‌شنویم ناخودآگاه انتظار داریم نام استخر نیز بیان شود و یا حداقل امکاناتی چون سونا و جکوزی موجود باشد. استخر را در بخش‌های متفاوتی از یک ویلا می‌توان ساخت. می‌شود فضای داخلی ویلا را برای ساخت استخر و امکانات این چنینی انتخاب کرد یا می‌شود از محیط خارج ساختمان برای این کار استفاده کرد. حتی نمونه‌هایی هستند که سقف ویلا را در نظر گرفته‌اند تا استخر را بسازند و ویلایی بی‌نظیر رقم بزنند.

نکات مهم در انتخاب ویلای استخردار

از امنیت ویلا اطمینان حاصل کنید

پیش از این که ظاهر زیبا و امکانات بالای ویلا توجه شما را به خود جلب کند، واجب است که اول در مورد موقعیت مکانی ویلا تحقیق کنید و اطمنیان کافی بابت امنیت ویلا نیز به دست آورید. برای مثال، آیا می‌خواهید ویلایی که اجاره می‌کنید نزدیک به دریا باشد یا نزدیک به جنگل؟ آیا می‌خواهید ویلای مد نظرتان نزدیک مراکز خرید باشد یا جاذبه‌های شهر؟ آیا انسانی هستید که از محله‌های شلوغ لذت می‌برد یا فقط یک محیط آرام و خلوت می‌خواهید؟ پاسخ هر یک از این سوال‌ها می‌توانند تأثیرd مستقیم بر انتخاب موقعیت مکانی ویلا بگذارند.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

همچنین یکی از نکات بسیار مهم، بررسی میزان امنیت محلی ویلا است که حتما باید در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید یک ویلای استخردار روباز اجاره کنید، در منطقه ناامن و نامناسب احتمال به خطر افتادن حریم شخصی و امنیت شما وجود دارد. همچنین ناامن بودن محله می‌تواند باعث شود وسایل ارزشمند شما نیز به سرقت برود و سفر ناخوشایندی را تجربه کنید.

قبل از اجاره ویلا، امکانات آن را بررسی کنید

یکی از واجبات هنگام اجاره ویلا، بررسی امکانات آن است. به عبارتی باید تک تک امکاناتی که ویلا دارد را زیر نظر بگیرید. برای مثال، اگر می‌خواهید کنار استخر ویلا آفتاب بگیرید باید مطمئن شوید که استخر روباز است. ویلاهای استخردار، معمولا دارای سونا و جکوزی نیز هستند؛ اگر سونا نداشته باشند قیمت پایین‌تری دارند. پس باید ببینید اگر سونا و جکوزی جزو امکانات ویلا استخردار نیست، هزینه بالایی از شما دریافت نشود. اگر گروهی سفر میکنید باید ببینید که ویلا ظرفیت چند نفر را دارد.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

اگر دوست دارید عصرها به تماشای غروب خورشید منظره شهر بنشینید باید ببینید ابعاد بالکن یا تراس ویلا چقدر است. پارکینگ داشتن ویلا نیز نکته مهمی است که باید از آن اطمنان حاصل کنید. بسیاری پرسش‌های دیگر نیز وجود دارند که باید قبل از اجاره ویلا استخردار، پاسخ آن‌ها را پیدا کنید.

همچنین اگر میان اعضای خانواده شما فردی با معلولیت جسمی وجود داشته باشد، باید به اجاره ویلای استخرداری اقدام کنید که نیازهای خاص افراد معلول را در نظر گرفته و برطرف کرده است. لازم به ذکر نیست که انتخاب یک ویلا که بالای یک تپه قرار دارد یا راه پله زیادی دارد، برای افرادی که از صندلی‌های چرخ‌دار استفاده می‌کنند نامناسب است. همچنین در چنین شرایطی اجاره ویلا استخرداری که در طبقه پایین خود توالت یا حمام داشته باشد می‌تواند مفید باشد.

در واقع می‌توان گفت که امکانات ویلای استخردار که مد نظر هر کس هست، رابطه مستقیم با خواسته‌ها و تفکرات او دارد.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

اگر شما فردی هستید که علاقه دارید در یک فضای باز در داخل استخر شنا کنید، پس باید به دنبال اجاره ویلای روباز باشید. اگر دوستان زیادی دارید و گروهی سفر می‌کنید، باید به دنبال ویلاهایی باشید که دارای چندین اتاق خواب باشند و همچنین بسیاری از ویژگی‌های دیگر هستند که باید در نظر گرفته شوند.

به ظاهر ویلا توجه کنید

علاوه بر امکانات ویلا، سبک معماری ویلا نیز اهمیت بالایی دارد. اگر به ساختمان‌های مدرن علاقه دارید، باید یک ویلا استخردار لوکس اجاره کنید. اگر به ساختمان‌های سنتی با ارسی‌های شیشه رنگی علاقه دارید، باید یک ویلا با معماری سنتی ایرانی اجاره کنید. معماری بنایی که در آن اقامت دارید، تاثیر زیادی بر روحیه شما دارد؛ پس به هیچ وجه از اهمیت آن غافل نشوید. در هر صورت، حسی که از سبک معماری ویلا می‌گیرید، می‌تواند تأثیر زیادی در انتخاب شما داشته باشد.به عنوان مثال، ویلاهایی که یک استخر روباز دارند غالبا یک تراس بزرگ با امکاناتی چون تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن نیز هستند.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

چنین موردی خود به تنهایی می‌تواند نظر شما را به شدت جلب کند. در این مورد، به احساسی که از دیدن یک ویلای استخردار دارید توجه کنید. چرا که ممکن است با اجاره ویلا استخردار اشتباه، تجربه ناراحت‌کننده‌ای از سفر خود کسب کنید.

چند ویلا استخردار در اطراف تهران

کردان

اجاره ویلا استخردار در کردان که تمیز و مرتب باشد و یک میزبان مهمان‌نواز خوش برخورد داشته باشد، بهترین انتخاب برای گذراندن یک آخر هفته‌ حسابی و در کردن خستگی کار روزانه است.

این ویلای دو خوابه در مکانی آرام و زیبا در روستای لشگر آباد و فاصله ۵ کیلومتری جاده اصلی کرج واقع شده.

در این ویلا می‌توانید در استخر زیبای حیاط که مجهز به سیستم تصفیه اتوماتیک است شنا کنید و لحظات شیرینی خلق کنید و بعد از یک شنای حسابی تفریحات دیگری مثل فوتبال دستی و تاب بازی و یا پرسه در باغ اطراف در انتظار شماست.

اگرچه این ویلا در منطقه روستایی و دور از هیاهوی شهری است و آرامش برایتان به ارمغان می‌آورد اما تا امکانات روستایی و سوپرمارکت و نانوایی فاصله زیادی نیست.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

کوهسار

شیرجه زدن در آب استخر ویلا مخصوصا اگر استخر روباز هم باشد، حسابی آخر هفته‌تان را می‌سازد.

این ویلای شیک و مدرن با داشتن یک استخر روباز بزرگ به ابعاد ۱۱ در ۵ با سیستم تصفیه اتوماتیک یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

این ویلای دو خوابه ظرفیت پذیرایی تا ۱۵ مهمان را دارد و محوطه بزرگ و حیاط دلباز ویلا فضای مناسبی برای دورهمی و شب نشینی شماست.

فاصله این ویلا استخردار تا اتوبان قزوین – کرج حدود ۵ کیلومتر ، تا جاده قدیم حدود ۸ کیلومتر ، تا شهر کرج حدود ۲۰ کیلومتر و تا تهران نیز حدود ۶۰ کیلومتر است.

چهارباغ

کسانی که برای یک سفر خانوادگی به دنبال اجاره ویلا استخردار در کردان آن هم با استخر مجزا برای کودکان هستند، انتخاب این ویلا، تعطیلات به یادماندنی رقم می‌زند.

استخر کودک این ویلا با ابعاد ۵.۵ در ۱۱ متر و عمق ۹۰ سانتی متر در کنار استخر بزرگسال با عمق ۱.۲۰ تا ۱.۶۰ سانتی متر قرار گرفته و مجهز به دستگاه تصفیه اتوماتیک هستند.

این ویلای دو خوابه در منطقه خوش آب و هوا و سرسبز جاده لشگرآباد قرار دارد و با حدود یک ساعت رانندگی از تهران به آن خواهید رسید.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید