ماشین لاکچری و vip رضا گلزار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

رونمایی گلزار از خودرو لاکچری و VIP اش + فیلم

 به تازگی فیلمی از ماشین میلیاردی محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است. که حواشی زیادی را بر داشت. همچنین  محمدرضا گلزار قرار است مجری گری یک برنامه را در تلویزیون برعهده بگیرد. این موضوع باعث شد مخاطب های زیادی به محمدرضا گلزار خرده بگیرند.محمدرضا گلزار پیشتر نیز مجری گری یک برنامه مسابقه محور دیگر را در تلویزیون برعهده داشت که حواشی زیادی را در بر داشت.

ورود محمدرضا گلزار به عرصه مدلینگ 

محمدرضا گلزار با 179 سانتی‌متر قد، در عرصه مدلینگ هم حضور دارد و تاکنون با برندهای مختلفی همکاری داشته و تصاویرش بعنوان مدل بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفته است.محمدرضا گلزار هم مثل دیگر سلبریتی ها شغل دوم و سومی دارد که از مهمترین آنها میتوان به فعالیت در عرصه مدل و پوشاک ، موسیقی و مربی گری اسکی اشاره کرد.او همچنین در زمان دانشگاه درس معارف و دینی کنکور را تدریس می کرد.

محمدرضا گلزار

اوج شهرت محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران پرکار سینمای ایران محسوب می شود، او پس از بازی در سام و نرگس و شام آخر دیده شد و با بازی در آثاری چون بوتیک، زهر عسل، گل یخ، سلام بمبئی، آتش‌بس، آینه بغل، رحمان 1400 و عاشقانه و... به اوج شهرت دست یافت.

محمدرضا گلزار

مجری گری محمدرضا گلزار

محمد گلزار تجربه اجرا را نیز در کارنامه هنری خود دارد، او در سال 97 مجری مسابقه تلویزیونی برنده باش شد و اولین تجربه اجرا را کسب نمود. آقای بازیگر همچنین اجرای مسابقه هفت خان را بر عهده داشته است که توسط پلتفرم نماوا در نمایش خانگی منتشر شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید