۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 55455059

ثبت برند به شما اطمینان خاطر می‌دهد تا از نام، خدمات یا محصول شما سوء استفاده نشود از این رو با ما همراه باشید و درباره شرکت های ثبت برند در تهران بدانید.

شرکت های ثبت برند در تهران

سلام نو _ سرویس عمومی: نام و برند هر شرکتی هویت و اعتبار آن شرکت است. مطمئناً اگر بخواهید که اشخاص دیگری از این نام برای تولید یا ارائه محصولاتشان استفاده نکنند؛ باید هر چه سریع‌تر شرکت خودتان را از لحاظ قانونی ثبت کنید.

مراحل ثبت شرکت سهامی خاص پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. در این راه بهتر است از افراد کارآزموده کمک بگیرید تا هم وقت خودتان را تلف نکرده باشید و هم کارهایتان مطابق روال و به‌سرعت انجام شود.

چند شرکت ثبت برند خوب تهران

شرکت فکر برتر

ثبت شرکتموسسه حقوقی ثبت شرکت فکر برتر در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل و انتقال سهام شرکت‌ها فعالیت می‌کند.

این شرکت فعالیت خودش را از سال ۱۳۹۲ با هدف مشاور تخصصی حقوقی آغاز کرده است. این موسسه از زمان تاسیس با بهره‌گیری از استانداردها و متدهای جدید تولید نرم‌افزار و با پشتوانه تیم فنی‌اش که شامل حقوق‌دانان و متخصصینی باتجربه می‌شود، توانسته است پرونده‌های بیشماری را به سرانجام برساند که رضایت ۹۷% درصدی مشتریان را به همراه داشته است.

شرکت های ثبت برند در تهران

تا الان بنا به گفته خود این شرکت، ۳۰۰۰۰ پرونده موفق را با بهره‌گیری از دانش روز و نرم‌افزارهای هوشمند جامع خودشان به ثبت رسانده‌اند.

شرکت کارا

ثبت کارا توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری خدماتی کاملاً تخصصی را ارائه می‌دهد. این مجموعه ، با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای، در زمینه‌های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورت‌جلسات شرکت‌ها، ثبت علائم و نام‌های تجاری مشاوره می‌دهد.

این شرکت با ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس‌ها با حداکثر کیفیت و سرعت می‌تواند پاسخگوی اعتماد شما باشد.

شرکت ایلیا

این شرکت از سال ۱۳۸۲ به‌طور رسمی فعالیت خودش را در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، ثبت اختراع و ... شروع کرده است.

ایلیا با دارا بودن دپارتمان‌های مجزا و با وجود مشاوران برتر ثبتی و حقوقی حاضر است تا تجربه ۱۸ ساله خودش را در اختیار شما بگذارد تا در کمترین زمان ممکن شرکت‌تان را ثبت کنید. لازم است تا بگویم ثبت ایلیا با مشاوره رایگان می‌تواند کمک بزرگی برای تصمیم‌گیری و پیدا کردن کوتاه‌ترین راه ممکن، برای شما باشد.

شرکت های ثبت برند در تهران

شرکت ملاصدرا

ثبت ملاصدرا ۳۴ سال است که بـا جمع‌آوری با تجربه‌ترین کارشناس‌ها در زمینه‌های مختلف راهکارهایی برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تـا ثبت برند و برند شدن آن و همچنین مشاوره و اجرا در زمینه‌های ثبتی، حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتینگ و … بـرای پیش‌برد هرچه بیشتـر اهداف شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

این شرکت تجربه ثبت در همه مناطق ایران را داشته است. از فعالیت‌های گسترده آن در شهرهای مختلف می‌توانیم به انجام کلیه امور ثبت شرکت در استان قم ، انجام انواع خدمات ثبت شرکت در بندر عباس ، انجام خدمات ثبت برند و ثبت شرکت در استان یزد و...اشاره کنیم.

شرکت میزان

ثبت شرکت و ثبت برند میزان زیر مجموعه موسسه کاج، یک استارتاپ خدمات اداری می‌باشد که ارائه‌ای متفاوت را از خدمات اداری برای شما دارد. خدمات این شرکت در حوزه‌های تاسیس شرکت و موسسه، انجام ثبت تغییرات آن‌ها، ثبت برند و علائم تجاری، مشاوره و انجام اخذ کارت بازرگانی، کد اقتصادی و جواز تاسیس و ثبت در سایر کشورها خلاصه می‌شود.

میزان قبل از ثبت شرکت به شما می‌گوید که چه شرکتی با چه موضوعی نیاز دارید، چه میزان سرمایه لازم است در نظر بگیرید.

شرکت های ثبت برند در تهران

بعد از ثبت شرکت‌تان هم در حوزه مالیات به شما کمک می‌کند. می‌توانید در برندسازی و بازاریابی هم از متخصصان این شرکت مشاوره بگیرید.

شرکت‌هایی برای ثبت برند در تهران

شرکت ثبت برند ثبت فردا

شرکت ثبت برند ثبت فردا یکی از شرکت های پر کاربرد ثبت برند در ایران می باشد که همواره به مشتریان خود اعلام کرده که افرادی که خواهان ثبت برند و علامت تجاری می باشند، حداقل باید ۲ ماه صبر کنند تا مراحل ثبت برند انجام شود و هم چنین توصیه می شود که افرادی که خام و مبتدی هستند و در زمینه ثبت برند برای کسب و کار موردنظر خود، اطلاعات چندانی ندارند، می توانند با مشاوران و متخصصان شرکت ثبت برند ثبت فردا ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. برای ثبت برند تجاری در شرکت ثبت فردا باید مدارک ذیل ارائه شود که عبارت است از:

ارائه آگهی تاسیس و هر گونه تغییرات در روزنامه رسمی کشور

ارائه کارت بازرگانی در صورتی که درخواست ثبت برند لاتین داده اید

یک نسخه از مدارک هویتی متقاضی ثبت برند مثل کارت ملی، شناسنامه

شرکت های ثبت برند در تهران

ارائه مجوز فعالیت شرکت برای اثبات فعالیت شما در این حوزه مانند جواز تأسیس و بهره‌ برداری، ساخت قطعات

پرداخت هزینه های ثبت در هر مرحله، اگر متقاضی ثبت برند ایرانی نباشد، این امکان وجود دارد تا هزینه ها را به صورت معادل ارزی وارد کند.

آدرس: میدان ونک، جنب بانک سپه، پلاک ۷۹

تلفن: ۰۲۱۴۳۹۳۳

شرکت ثبت برند هانا ثبت

شرکت ثبت برند هانا ثبت یکی از شرکت های ثبت برند می باشد که به سرعت عمل بالا شهرت دارد و معمولا تمام پرسنل شاغل در این شرکت ثبت برند، تمام تلاش خود را می کنند که بهترین خدمات را در کمترین زمان در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهند. مراحل کار شرکت ثبت برند هانا ثبت معمولا دارای سه بخش است که این گونه در موارد ذیل شرح داده می شود:

شرکت های ثبت برند در تهران

مشاوره اولیه: برای شروع و استارت هر کاری ممکن است افراد، آگاهی لازم را نداشته باشند و در کار خود گنگ باشند، بهتر است از مشاوران حرفه ای شرکت ثبت برند هانا ثبت کمک گرفته شود و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

عقد قرار داد: گام بعدی پس از مشاوره اولیه و دریافت اطلاعات لازم، عقد و امضای قرارداد است که کارشناسان و متخصصان در سریع ترین شکل ممکن آن را تنظیم کرده و در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهند.

انجام خدمات: پس از آن که کارشناسان و متخصصان مدارک لازم را از مشتریان و مراجعه کنندگان دریافت می کنند، آن ها را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت نیاز تغییراتی را بر روی آنان اعمال می کنند.

آدرس: تهران، فلکه صادقیه، برج گلدیس طبقه ۱۳، واحد ۹

تلفن: ۰۲۱۴۴۲۸۸۳۶۰

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید