۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 55455060

برای راه‌اندازی کسب و کاری موفق در چهارچوب قانون نیازمند برداشتن اولین گام یعنی ثبت برند هستید از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین شرکت های ثبت برند بدانید.

بهترین شرکت های ثبت برند

سلام نو _ سرویس عمومی: ثبت برند به صورت قانونی نام تجاری شما را از سوءاستفاده‌های احتمالی در امان می‌دارد. تمام تولیدکنندگان برای حفظ منافع مادی و معنوی محصول خود باید برند خود را به ثبت برسانند. همچنین برای انجام تبلیغات مؤثر ضروری است که برند شما ثبت شده باشد. اگر مشکلاتی از قبیل کپی برند یا لوگوی شما پیش بیاید، تنها در صورتی قادر خواهید بود دست به اقدامات قانونی بزنید که برند خود را ثبت کرده باشید. روند رو به رشد ثبت برند در ایران سبب شده است که شرکت‌های ثبت برند نیز رشد فراوانی داشته باشند. به معرفی بهترین شرکت‌های ثبت برند در ایران می‌پردازیم.

ثبت برند با بهترین شرکت‌ها

رهام ثبت

« رهام ثبت» یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ثبتی در ایران است. متخصصان و وکلای باتجربۀ این مجموعه با همکاری تیم جوان و خلاق مهندسی توانسته‌اند سامانه‌ای تخصصی را طراحی کنند که بی‌اشکال‌ترین و دقیق‌ترین سامانه در حوزه ثبت است. تمام مراحل ثبت برند در این شرکت به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. همچنین ایجاد هماهنگی‌های لازم با تمام نهادهای مرتبط موجب شده است که کارها در کمترین زمان ممکن انجام شود.

بهترین شرکت های ثبت برند

هزینه تمام خدمات ثبتی در سامانه ثبت برند رهام ثبت شفاف و روشن درج شده است و هیچ هزینه جانبی دیگری از شما اخذ نخواهد شد. این مؤسسه توانسته است طی سالیان رضایت طیف وسیعی از مشتریان خود را به دست آورد و حتی شاید بتوان گفت « رهام ثبت» بهترین شرکت ثبت برند در ایران است.

شرکت ثبت برند ذهن ناب

شرکت ثبت برند ذهن ناب در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه نمودن خدمات تخصصی ثبتی به شکل کاملا حرفه ای توسط کارشناسان ثبتی و گروهی از متخصصان این حوزه، شروع به کار نموده است. مشتری مداری و استفاده از روش های نوآورانه و خلاقانه همواره از اصول اساسی این مرکز بوده و برای تحقق آن تلاش زیادی شده است.

شرکت ثبت برند ذهن ناب با سابقه ای درخشان و ارائه خدمات جامع، آمادگی کامل خود را جهت ارائه مشاوره در زمینه های مختلف ثبت و تغییرات شرکت های (مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، نسبی، تعاونی، تضامنی، موسسات تجاری و غیر تجاری، شرکت های هلدینگ و …) اعلام نموده است.

بهترین شرکت های ثبت برند

ثبت و تمدید برند و علائم تجاری به صورت حقیقی و حقوقی، ثبت صورت جلسات تغییرات به شکل کاملاً تخصصی، پلمپ دفاتر اشخاص حقیقی و حقوقی، اخذ کارت بازرگانی حقیقی و حقوقی، ثبت شرکت در مناطق آزاد، اخذ جواز تاسیس، ثبت اختراع اشخاص حقیقی و حقوقی، ارائه اظهارنامه پلمپ دفاتر اشخاص حقیقی و حقوقی از دیگر خدمات این شرکت می باشد. شرکت ثبت برند ذهن برتر، تمام تلاش خود را می کند تا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کلیه مدیران مراکز تجاری و موسسات شود.

آدرس: تهران، خیابان شیخ بهائی شمالی، ضلع جنوب غربی میدان شیخ بهائی، کوچه وحدت، پلاک ۶، واحد ۳

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۰۰۹۲۳

شرکت‌های بهتر برای ثبت برند

فکر برتر

سامانه تخصصی موسسه حقوقی فکر برتر رایکا با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف ثبتی آمادۀ ارائه خدمات به تمام هم‌میهنان است. این شرکت ثبت برند در تهران در زمینه‌های ثبت شرکت، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل‌وانتقال سهام شرکت‌های سهامی خاص و نقل‌وانتقال سهم‌الشراکه در شرکت‌های با مسئولیت محدود نیز فعالیت می‌کند. خط‌مشی این مجموعه ارائۀ خدمات سریع ثبتی و کسب رضایت مشتریان خود است.

بهترین شرکت های ثبت برند

برای کسب اطلاعات در مورد هزینه‌های ثبت برند می‌توانید در ساعات اداری با آنها تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، نبش کوچه هشتم، پلاک ۳۴

شماره تماس: ۴۲۱۴۳-۰۲۱

ثبت کارا

شرکت ثبت برند کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه‌ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری تأسیس شده است. این مجموعه دوازده سال سابقه فعالیت در این حوزه را داراست. این شرکت همچنین برای ارائه مشاوره در زمینه‌های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورت‌جلسه‌های شرکت، ثبت علائم و نام‌های تجاری نیز آمادگی‌های لازم را دارد. دادن انواع آگهی‌ها به روزنامه رسمی و ثبت شرکت‌های گوناگون در ایران از خدمات دیگر کارا ثبت است. این مجموعه می‌کوشد با استفاده از تجربیات وکلا، صاحب‌نظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی، خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

نشانی: میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن‌بست فرشید، پلاک ۸، واحد ۵

تلفن: ۸۸۸۸۰۰۰۶-۰۲۱

ثبت فردا

شرکت ثبت فردا یکی از مؤسسات حقوقی فعال در حوزه ثبت برند در تهران است. خدمات این شرکت بسیار گسترده و در زمینه‌های گوناگون است.

بهترین شرکت های ثبت برند

از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به پلمپ دفاتر شرکت‌ها به صورت آنلاین، ثبت شرکت در مناطق آزاد، تنظیم صورت‌جلسه‌های گوناگون اشاره کرد. ثبت علامت‌های تجاری و طرح‌های صنعتی نیز از تخصص‌های این مجموعه است که ممکن است به صاحبان برندهای ثبت‌شده کمک شایانی کند. این مؤسسه به شرکت‌ها و برندهای گوناگونی خدمات‌رسانی کرده است که از جمله مشهورترین آنها می‌توان از این موارد نام برد: علی‌بابا، سافتلن، سوری‌لند، بانک آینده و پرپروک. همچنین ثبت فردا برای ارائۀ خدمات خود اپلیکیشنی طراحی کرده است که می‌توان آن را از بازار یا گوگل پلی یا اَپ‌استور دریافت کرد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، جنب بانک سپه، پلاک ۷۹

شماره تماس: ۴۳۹۳۳-۰۲۱

سامانه پیامکی: ۱۰۰۰۷۲۷

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید