داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند که حجم معاملات دوج کوین به دنبال افزایش قیمت ۹ درصدی اخیر آن، به سطوح بالایی رسیده است.

دوج کوین به زودی پرواز می‌کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از رمزارز نیوز، شاخص مورد نظر در اینجا «حجم معاملات» است که مقدار کل روزانه یک ارز دیجیتال معین را که در بلاکچین معامله می‌شود، اندازه‌گیری می‌کند. وقتی ارزش این معیار بالا باشد، به این معنی است که تعداد زیادی از کوین‌های مورد نظر در حال حاضر در شبکه جابه‌جا می‌شوند. چنین روندی می‌تواند نشانه‌ای از حضور فعال معامله‌گران در بازار باشد. از سوی دیگر، مقادیر پایین شاخص حاکی از آن است که آن دارایی در حال حاضر مقدار کمی از فعالیت را مشاهده می‌کند. این نوع روند نشان می‌دهد که علاقه زیادی به آن کوین در بین سرمایه‌گذاران عمومی وجود ندارد.

نمودار زیر، روند حجم معاملات برخی از بزرگ‌ترین دارایی های بازار (از جمله دوج کوین) را در هفته گذشته نشان می‌دهد: همان‌طور که مشاهده می‎شود، حجم معاملات دوج کوین طی روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. دلیل اصلی این افزایش به نظر می‌رسد رالی شدیدی است که این میم کوین در این دوره دیده است؛ جایی که از تمام دارایی‌های برتر دیگر بهتر عمل کرده است.

نمودار-دوج

معمولاً، سرمایه‌گذاران چنین اقدام شدید قیمتی را هیجان‌انگیز می‌دانند؛ بنابراین غیرمنتظره نیست که پس از این افزایش اخیر، جذب ارزهای دیجیتال شوند.

سطوح فعلی حجم معاملات DOGE بالاترین سطح از هفته اول آوریل، حدود ۱۶ هفته پیش، است. چنین افزایش علاقه‌ای به این میم کوین می‌تواند یک تحول مثبت برای پایداری رالی باشد؛ زیرا تعداد زیادی از معامله‌گران باید برای تأمین سوخت ثابت مورد نیاز این حرکت‌ها حضور داشته باشند.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰.۰۷۸ دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید