ویدیویی از یک خرس مادر و دو فرزند در کوه های سبلان منتشر شده که به سمت کوهنوردان می رود و کوله هایی که در آن غذا هست را می گیرد تا غذا پیدا کند.

حمله خرس وحشی و دو فرزندش به کوله کوهنوردان در سبلان!/ فیلم

.این ویدیو در یک پیج طبیعت گردی منتشر شده است که زیر این ویدیو متن زیر نوشته شده است:

ما همراه با تیم سی نفره روز پنجشنبه هشتم تیر ماه از پناهگاه سبلان به سمت قله حرکت کردیم و در ارتفاع حدود چهار هزار وسیصد متری یک خرس ماده همراه دوتا بچش وسط پاکوب ایستاده بودند و اطراف تیم ما میچرخیدند.

ما مشغول استراحت کردن بودیم که خرس مادر به سمت کوله پشتی یکی از همنوردهای ما حرکت کرد و در همون لحظه همنورد تیم ما قصد داشت که کوله پشتی خودش را از روی زمین بردارد و در این چند ثانیه امکان درگیری خرس و همنورد ما بشدت بالا بود و ما بشدت ترسیده بودیم و منطقی ترین رفتار این بود که ما کوله پشتی رو تقدیم کنیم و همینکار رو هم انجام دادیم.

این سه تا خرس حدود دوساعت تیم مارو همراهی کردند و با توجه به بوی مواد غذایی که همراه ما بود اطراف تیم ما پرسه میزدند و چندمتر بالاتر هم سه عدد کوله پشتی نفرات تیم دیگر را گرفته بودند و مشغول خوردن مواد غذایی بودند.

پ.ن:این لحظه خاص رو متاسفانه نتونستیم فیلمبرداری کنیم و مشاهده شدن خرس در پناهگاه دور از انتظار نیست ولی در مسیر صعود و بین حدود سیصد کوهنورد در منطقه و با این فاصله ی نزدیک مساله بسیار جدی و خطرناکی برای کوهنوردان است و امکان درگیری بسیار بالاست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید