تحصیل در کانادا هوشمندانه است از این رو با ما همراه باشید و درباره شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا بدانید.

شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا

سلام نو _ سرویس گردشگری: پیش از اینکه درباره شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا بدانید توجه داشته باشید که تحصیل در کشور کانادا یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های ممکن برای متقضیانی است که تمایل به ادامه تحصیل دارند چرا که کالج‌ها و دانشگاه‌های این کشور در سطح بالایی از رده‌های علمی را به خود اختصاص داده و جایگاه بسیار خوبی را در میان دانشگاه‌های دنیا دارد علاوه بر این دریافت مدرک معتبر در پایان دوره تحصیلی نیز از دیگر دلایل قوی برای درخواست تحصیل در کانادا به شمار می‌آید. گفتنی است تحصیل در کالج و البته دانشگاه‌های کانادا به نوعی تضمینی است برای پیدا کردن شغل دلخواه چرا که طی دوران تحصیل دانشجویان از کیفیت بالای آموزش برخوردار هستند و با وجود برنامه‌های اصولی مهارت کافی برای وارد شدن به بازار کار را پیدا می‌کنند.

تحصیل در کالج کانادا با توجه به شرایط سنی

برای آگاهی نسبت به شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا نیاز است بدانید فراگیری در دانشگاه با کالج فرق می‌کند و متقاضیانی که تمایل به تحصیل در دانشگاه دارند خواهان سپری کردن دوره‌ای با دروس تئوری هستند و افرادی که برای تحصیل، کالج را انتخاب می‌کنند به دنبال یادگیری رشته‌های عملی و حرفه‌ای هستند تا مهارت کافی برای ورود به بازار کار را پیدا کنند.

شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا

کالج‌ها رشته‌های متنوعی را ارائه می‌دهند در این میان می‌توان به رشته‌های معماری، مدیریتی، علوم انسانی، علوم مهندسی، مد و مدلینگ، حقوق، زبان‌های خارجی، گردشگری و توریستی، طراحی و علوم زیستی اشاره کرد.

شرایط سنی از معیارهای مهم و تأثیرگذار در پذیرش یا رد درخواست تحصیل در کالج‌های کانادا است باید بپذیریم هر کشوری که دری رو به مهاجران به خصوص مهاجران تحصیلی می‌گشاید تمایل دارد افراد جوان در کشور حضور داشته باشند تا در بازه‌ای طولانی تر از وجود آن‌ها بهرهمند شود، با این توضیح کانادا نیز برای پذیرش مهاجران تحصیلی شرایط سنی معین کرده و بهتر است پیش از هر اقدامی به سن خود توجه داشته باشید تا در بازه سنی مورد قبول کالج‌ها قرار داشته باشید. ناامید نشوید چرا که استثنائی نیز وجود دارد، گاهی افراد سنی بیش از بازه سنی مورد پذیرش کالج‌ها قرار دارند و توسط کالج پذیرفته می‌شوند اما ممکن است در بعضی رشته‌ها بورسیه نشوند.

بدون شک شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا وجود دارد و علاوه بر این لازم است بدانید که تحصیل در این کشور طلب می‌کند تا میان مقطع تحصیلی و شرایط سنی رابطه‌ای عقلانی و منطقی جاری باشد.

شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا

با در نظر گرفتن کارکرد کالج که کسب مهارت لازم برای وارد شدن به بازار کار است، عموما افراد بعد از طی کردن دوران دبیرستان برای یادگیری عملی تمایل به حضور در کالج را دارند به همین دلیل برای تحصیل در کالج‌های کشور کانادا بایستی بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشته باشید.

معیارهای کسب امتیاز برای تحصیل در کانادا

در راستای پذیرش کالج‌های کانادا نیاز است تا متقاضی امتیاز لازم را برای واجد شرایط شدن کسب کند می‌توان به نوعی این طور توضیح داد که در وهله اول افراد در ابعاد مختلفی نظیر بعد فردی بایستی این امتیازها را دریافت کنند تا توسط کالج جمع نهایی بررسی شود و متقاضی رد یا پذیرفته شود. خوب است بدانید که بالاترین امتیاز برای پذیرفته شدن در کالجی کانادایی ۱۲۰۰ است. امتیاز ۴۶۰ تا ۵۰۰ با داشتن شرایط اقتصادی مطلوب، وجود مهارت زبان انگلیسی، داشتن تجربه کاری، سن مناسب و رده‌ای از تحصیلات قابل دستیابی است.

دو شرط بازه سنی مجاز و بکارگیری مهارت در کشور، بالغ بر ۱۰۰ امتیاز را برای افراد به ارمغان می‌آورد و در صورتی که فرد متقاضی تحصیل در کالج های کانادا پیش‌تر توانسته باشد پیشنهاد شغلی معقول و رتبه تحصیلی با اعتبار بالا کسب کرده باشد این امکان را برای خود فراهم می‌کند که ۶۰۰ امتیاز دیگر به امتیازهای خود اضافه کند.

شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا

اگر شرایط سنی شما در بازه گفته شده نیست مسئله‌ای ندارد و ممکن است شما امتیاز این بخش را دریافت نکنید و با بخش‌های دیگر بتوانید آن را تکمیل کنید. اگر سنی بیش از ۳۰ سال دارید بهتر است بدانید که به ازای هر سال بیشتر ۵ امتیاز کسر می‌شود و افرادی که ۴۵ سال دارند تقریبا هیچ شانسی برای گرفتن امتیاز از سن را ندارند.

علاوه بر شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا، نبود گپ تحصیلی نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است چرا که اگر بین آخرین مقطع طی شده و دوره‌ای که خواهان پذیرفته شدن آن وجود دارد فاصله‌ و وقفه‌ای باشد احتمالا افراد بسیاری از مطالبی که آموزش دیده را فراموش می‌کنند و طبیعی است که کالج‌ها متقضیانی را قبول کنند که نه تنها توانا و پویا باشند که گپ تحصیلی نداشته باشند یا حداقل گپ تحصیلی آنان کم باشد. خبر خوشحال کننده این که با داشتن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی در فاصله دو مقطع تحصیلی هنوز می‌توان به پذیرش کالج امیدوار بود.

شرایط سنی برای تحصیل در کالج کانادا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید