جمشید خیرآبادی، رئیس هیئت کشتی استان کردستان خاطره‌ای از موشی که از روی صورتش رد شده بود گفت.

رد شدن موش از صورت رئیس هیئت کشتی! + ماجرا چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جمشید خیرآبادی با اشاره به نامه اخیر اعضای مجمع فدراسیون کشتی به وزیر ورزش در رابطه با انتخابات روز ۲۲ تیر ماه این فدراسیون اظهار داشت: به وزیر نامه نوشتیم که انتخابات در موعد قانونی برگزار شود، اما اگر به هر دلیلی انتخابات عقب افتاد، علیرضا دبیر را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کنید چون مسابقات مهم جهانی که اولین مرحله از گزینشی المپیک و بازی‌های آسیایی در پیش است و این مسئله در روند آماده‌سازی تیم‌های ملی اختلال ایجاد می‌کند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان با اشاره به اینکه در مدت ریاست دبیر بر فدراسیون، اتفاقات خوبی در کشتی رخ داده، عنوان کرد: زمانی که سرمربی تیم ملی امید بودم، در خانه کشتی شماره دو خوابیده بودیم، نصفه شب چیزی از صورتم رد شد. چراغ را روشن کردیم، دیدیم یک موش بزرگ گوشه اتاق است. الان همان فضا، شده هتل پنج ستاره، موادی که بعد از بازسازی در آن استفاده شده، از نظر کمیت فوق‌العاده است. کمپ تیم‌های ملی می‌تواند ۳۵۰ نفر را در خود اسکان دهد. سالن شهدای هفتم تیر هم به کنار، که چطور و با چه کیفیتی مورد بازسازی قرار گرفته است.

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی ادامه داد: سال ۲۰۰۳ که برای مسابقات می‌رفتیم، صبح‌هایی که تمرین‌مان به دوومیدانی اختصاص داشت، برخی بچه‌ها که می‌خواستند از این تمرین در بروند، در متروکه‌ای به اسم خانه بوکس پنهان می‌شدند. من، فرهاد اسماعیل‌نژاد و ناصر نوربخش آنجا پیدایشان می‌کردیم. تمرینات ما در چنین فضاهایی برگزار می‌شد. حالا همان مخروبه‌های خانه بوکس، به کاخ کشتی تبدیل شده و واقعیت‌ها را نمی‌شود انکار کرد. در این وضعیت اقتصادی ۶۶ اعزام بین‌المللی مگر شوخی است؟

سرمربی سابق تیم ملی آذربایجان تأکید کرد: من کشتی را در نظر می‌گیرم، اکنون هیچ منفعتی هم از کشتی ندارم. در ۵۰ ماه همکاری با فدراسیون کشتی آذربایجان ۵ میلیون دلار حقوق گرفتم و درآمدم را از کشتی داشتم، حالا فقط می‌خواهم به کشتی استانم خدمت کنم. به خاطر همین بود زمانی که از من خواسته شد در یک فضا با فدراسیون همکاری کنم، از سرمربیگری تیم ملی امید استعفا کردم و به زادگاهم در سنندج برگشتم که دینم را به کشتی استانم ادا کنم.

کاندیدای مرحله حاضر انتخابات که در انتخابات قبلی فدراسیون کشتی حامی حمید بنی‌تمیم بود و در مرحله دوم به علیرضا دبیر رأی داد، در این خصوص نیز گفت: واقعیت امر، نه علیرضا دبیر حقوقی برای من بریده و نه بنی‌تمیم اکنون با من بد است. هر دو از دوستان عزیز من هستند که افتخار این را داشتم در سال‌های دور، در مقطعی هم مربی حمید بنی‌تمیم بودم. آن موقع مدیریت بنی‌تمیم را به صلاح کشتی می‌دانستم و به او رأی دادم و وقتی رأی‌گیری به مرحله دوم کشیده شد و بنی‌تمیم رأی نیاورد، به علیرضا دبیر رأی دادم. در این چند سال کارهایی که دبیر برای کشتی انجام داد، اگر قرار باشد بین خودم و دبیر یکی را انتخاب کنم، صددرصد دبیر را انتخاب خواهم کرد چون شایستگی‌اش را از نزدیک دیدم و در این شرایط بحرانی همه فدراسیون‌ها به لحاظ مالی، او بهترین کارها را در کشتی انجام داده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید