برای سفر یا مهاجرت به کانادا نیاز است تا پرونده تشکیل شود و پیش نیاز تشکیل پرونده، انگشت نگاری است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری بدانید.

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

سلام نو _ سرویس گردشگری: کانادا کشوری مهاجرپذیر و مطلوب برای ایرانی‌ها است که با توجه به مسائل سیاسی بین ایران و کانادا، در حال حاضر سفارتی از این کشور در ایران فعالیت نمی‌کند و افرادی که برای تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری یا به عنوان توریست تمایل به مهاجرت به کانادا دارند لازم است برای انجام فرایند انگشت‌نگاری به سفارت کانادا در دیگر کشورها مراجعه کنند از این رو در ادامه بعد از توضیح این فرایند جالب به بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری می‌پردازیم.

فرایند انگشت نگاری در سفارت‌های کانادا

پیش از پرداختن به بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری لازم است بدانید دولت کانادا از دسامبر ۲۰۱۳ شرط انگشت‌نگاری را برای تمام متقاضیان ویزای توریستی، کاری، سرمایه‌گذاری و تحصیلی قرار داده و افرادی که تمایل به سفر و مهاجرت به این کشور را دارند و در بازه سنی ۱۴ تا ۸۰ سال هستند برای گرفتن هر نوع ویزا از هر طریقی بایستی در مرحله اول برای تشکیل پرونده مهاجرتی خود، اطلاعات بیومتریک خود را ثبت کنند. مهم است بدانید که تنها ۳۰ روز پس از درخواست ویزا فرصت هست تا به یکی از سفارت‌های کانادا برای انجام انگشت نگاری مراجعه کنید.

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

باید بدانید که انجام انگشت نگاری پروسه زمان‌بری نیست و حدود ۵ دقیقه طول می‌کشد، به این صورت که با داشتن وقت قبلی پس از مراجعه به سفارت، متصدی ویزا از شما درخواست می‌کند تا انگشت خود را بر روی صفحه‌ای شیشه‌ای برای انگشت نگاری قرار دهید و حین این کار به دوربین مقابل خود نگاه کنید تا از شما عکسی تهیه کنند. مدت زمان دریافت نتیجه اثر انگشت بستگی به هدف انگشت نگاری و سفارت یا کنسولگری مراجعه شده دارد و دریافت آن به صورت حضوری یا از طریق پست امکان‌پذیر است.

در یافتن بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری حتما به محل قرار گیری سفارت یا کنسولگری، میزان شهرت، مدت زمان پردازش و اعلام نتیجه، خدمات مشتری و هزینه انجام انگشت نگاری توجه داشته باشید. گفتنی است که به طور معمول برای هر متقاضی هزینه انگشت نگاری ۸۵ دلار است و هزینه انگشت نگاری برای ویزای توریستی خانوادگی ۱۷۰ دلار برای کل خانواده معین می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم ۱۵ دقیقه پیش از وقت خود با پوششی رسمی و رفتاری محترمانه به سفارت کانادا مراجعه کنید.

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

انگشت نگاری در بهترین سفارت کانادا

آنچه در ادامه می‌خوانید تعدادی از سفارت‌های کانادا در کشورهایی نزدیک ایران هستند که معرفی میشوند تا شما با توجه به شرایط و نیاز خود یکی از این کشورها را برای مراجعه به سفارت کانادا انتخاب کنید و فرایند انگشت نگاری خود را برای تشکیل پرونده و اخذ ویزا از کانادا طی کنید.

سفارت کانادا در دبی و کنسولگری کانادا در ابوظبی امارات متحده عربی:

از راحت‌ترین گزینه‌های ممکن برای متقاضیان جنوب ایران در راستای خدمات انگشت نگاری است هزینه این کار نسبت به دفتر کانادا در آنکارا بیشتر توصیف می‌شود. ساعت کاری سفارت و کنسولگری کانادا در دبی و ابوظبی از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر روزهای یکشنبه تا پنجشنبه است و در قیاس با دیگر دفاتر، روند انگشت‌نگاری سریع‌تر و در محیطی خلوت‌تر انجام و عموما نتیجه ۱۰ روز زودتر ارسال می‌شود.

سفارت کانادا در بیروت لبنان:

مراجعه به این سفارت در قیاس با رفتن به امارات متحده عربی اندکی به لحاظ بعد مسافت سخت‌تر است اما برای انگشت نگاری گزینه مطلوبی توصیف می‌شود و مانند دیگر سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های کانادا برای انجام انگشت نگاری نیاز به مشخص کردن وقت و همراه داشتن مدارک لازم و پرداخت هزینه خدمات است.

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

سفارت کانادا در باکو:

برای انجام انگشت نگاری در سفارت کانادا در باکو باید بدانید که کارهای این فرایند مانند دیگر سفارت‌ها انجام می‌شود برای مراجعه به این سفارت بین ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷:۱۵ روزهای دوشنبه تا جمعه می‌توان اقدام کرد. اگر برای انجام این پروسه به دنبال کشوری با هزینه سفر و اقامت کم هستید، بهتر است بدانید در باکو گزینه مناسب شما نیست چرا که هزینه های سفر و اقامت در آن به نسبت دیگر کشورها بیشتر است.

سفارت کانادا در آنکارا و کنسولگری کانادا در استانبول ترکیه:

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری برای بسیاری از ایرانیان در آنکارا است چرا که نه تنها به لحاظ بعد مسافت به ایران نزدیک است که به عنوان دفتری خلوت برای انجام این کار توصیف می‌شود. ساعت کاری این دفاتر در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه بین ۸ صبح تا ۱۶:۴۵ و در روز جمعه بین ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر است.

سفارت کانادا در تفلیس گرجستان:

به زعم بسیاری از متقاضیان بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری در تفلیس قرار دارد چرا که برای انجام فرایند انگشت نگاری نیاز به مشخص کردن وقت نیست و از این نظر این سفارت محبوب و پرطرفدار است.

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

برای مراجعه به این دفتر می‌توان از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۴۵ بعد از ظهر روزهای دوشنبه تا جمعه اقدام کرد.

نکته مهم هنگام مراجعه به سفارت یا کنسولگری کانادا برای انجام انگشت نگاری این است که پیش از مراجعه از لوسیون و مواد روغنی بر روی انگشتان دستان استفاده نکنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید